Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Zo'n 156 2.5 V6, zou dat enigzins te verzekeren vallen als 25 jarige mensch?
Ik bedoel: oké, het zal wat duurder zijn dan de gemiddelde 1.9 diesel maar zou het nog "doenbaar" zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenEen vraagje:
Zo'n 156 2.5 V6, zou dat enigzins te verzekeren vallen als 25 jarige mensch?
Ik bedoel: oké, het zal wat duurder zijn dan de gemiddelde 1.9 diesel maar zou het nog "doenbaar" zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenMijn verzekering zei dat het vanaf je 24ste te doen is om wat meer vermogen te verzekeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenBij mij ging de premie een stuk naar beneden vanaf mijn 26ste.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
@ Rabbit: hoe kan dat nu in godsnaam gedateerd zijn?
Dit neemt wel niet weg, dat ik - toeval? - zonet aan de lichten naast me een Bordeauxrode GTV naast me kreeg in superconditie. Zwarte alfa-romeo spaakvelgen met chrome velgrand (wss nadien laten doen, maar er was quasi nx op aan te merken van schade) en V6 TB op z'n kont. Toen de 50'er in pak en das achter het stuur doorhad dat m'n raampje openging om die V6 eens te horen heeft'ie't gas eens bespeelt. 't was jammer genoeg niet het rauwe 3.2 V6 geluid dat ik gewoon ben uit de GTA. En toch, voor een GTV (en da's toch echt wel niet mijn favoriete alfa) als deze zou ik direct tekenen.
Comment
-
@ Rabbit: hoe kan dat nu in godsnaam gedateerd zijn?
HYPER knappe velgen vind ik.
WAUW
Comment
-
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
Comment