Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Mss eentje voor quadrifolgio?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
      jup, was die ook al tegengekomen maar nog geen mail naar gestuurd. Straks eens doen ofzo.

Blijkbaar word iedere auto verkocht vlak voor of nadat ik bel/mail, al 3 keer nu...

edit: En hoe zit het met de gtv? wat zeggen de ouders?
      Last edited by quadrifoglio; 19/12/2007, 13:52.
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• 19 dec 2007, 17:14
        Ontwikkeling Alfa 166-opvolger stagneert
        AMSTERDAM - Oorspronkelijk stond de opvolger van de Alfa 166 gepland voor komend jaar, maar de fabrikant dient nog enkele beslissingen binnen de ontwikkeling van het model te nemen. Zo zoekt de autobouwer nog een geschikt en betaalbaar platform.

Alfa Romeo wil van de 169, zoals de 166-vervanger is genaamd, een achterwielaangedreven sedan maken. Oorspronkelijk zou de autobouwer daarvoor de bodemsectie van de Maserati Quattroporte gebruiken. Nu blijkt, dat Alfa op zoek is naar een ander platform. Niet specifiek een beter onderstel, maar vooral één die kostentechnisch interessant is. Het platform van de Quattroporte is namelijk ontwikkeld voor lage volumes en het is moeilijk om daarvan plotseling enkele tienduizenden units van te produceren. Het concern voert gesprekken met potentiële kandidaten. Een definitieve beslissing volgt in januari.

Het design is bevroren, zoals dat in vakjargon heet. De auto is door de directie goedgekeurd. Mogelijk wijzigen nog enkele details om het geheel passend te krijgen binnen de 'nieuwe' ondersteltechniek. Het originele ontwerp heeft veel weg van de 8C Competizione, waarmee het front grote overeenkomsten vertoont. Dat betekent ovaalvormige koplampen en brede luchtinlaten in de bumper. Een met chroom afgewerkte grille zorgt voor een luxe uitstraling. De bedoeling is dat de sedan voor bedragen tussen de 40.000 en 55.000 euro op de markt verschijnt. Voor Nederland komt daar nog de nodige belastingeuro's bij. Topfunctionarissen die inmiddels het bedrijf hebben verlaten lieten weten dat het topmodel een V8 onder de kap krijgt.

Alfa Romeo noemde in 2006 een jaarproductie van 20.000 en 30.000 stuks vanaf 2010. Een deel daarvan gaat op de boot naar de Verenigde Staten. De productie van de 166 is eerder dit jaar beëindigd.
        * zucht *

Comment

• pffff
          And somehow it doesn't surprise me... onderhandelingen met mercedes over het delen van platforms waren al een tijdje geleden afgesprongen zeker?

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

8C > heelal

Comment

• And shoot me if you want, maar Zwart >>>>> Rood.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                And shoot me if you want, maar Zwart >>>>> Rood.
                Dan schiet ik je alvast dood.

Kzou voor een rode gaan

Comment

• Ik vind hem in het zwart ook hoeregeil!
                  maar in het rood ook
                  en waarschijnlijk in elke mogelijke kleur (behalve dat paars van 1 of ander Duitse klant, hoe komt ge derop)

Morgen nog maar eens wat garages bezoeken, even op naar Genk en Bree en dan papa nog proberen mee te slepen naar gta-automobili in Diest. Fak man die heeft wel een paar knappe dingen staan...stuk of 3SZ's, wat oldies,...

en specifieker, gaan kijken voor deze: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=121141765
                  geen leder of auto airco, maar vind het wel een knappe wagen. Wat vinden jullie van de prijs?

Comment

wat zijn de verschillen tss deze 2
                    1300/1600 ?

Comment

• Dit kleur staat de 147 ook goed!

Jammer dat de foto's niet scherp zijn...

Comment

• Daarstraks een Rode 159 SW zien rijden (denk TI).

Ik wil!

Comment

• Die TI is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                            Wat vinden jullie van de prijs?
                            Goed, maar er moet nog wel wat af te krijgen zijn gezien de km stand en uitrusting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                              Dit kleur staat de 147 ook goed!

azurro Gabiano, grijs met een blauwe schijn. Inderdaad een knap kleurtje

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                              Goed, maar er moet nog wel wat af te krijgen zijn gezien de km stand en uitrusting
                              Dat was het antwoord dat ik wel had verwacht. Veel hangt ook af of op 120d km de distributieriem en waterpomp al vervangen zijn, als dat nog niet gebeurd is mag daar nog een ferm stuk van die prijs af... We'll see.

Ps, ik hoop echt dat de verkoper in de opel-garage in Genk deze keer wat meer weet over de wagen... die heeft vorige keer mij voortdurend zitten aan te gapen omdat ik bezig was over het ontbreken van het winter-pack, welke opties er niet op zaten. En alle dingen waar hij speciaal op wees waren dingen die er standaard inzaten (airco, radio-cd,...)

Comment

• Wat zou ik nu graag dat winterpack hebben... Zetelverwarming

Comment

• Staat Alfa op het salon van Brussel dit jaar?

Ik wil gaan dan

Een van de weinige wagens die ik nieuw in diesel zou kopen.

2.4 JTDm 200pk Q4

Comment

• Yep, ze staan er... Met een zwarte 8C

Dat wordt ejaculeren en zo

Comment

• Nice.

Mss dat ik dan toch eens de moeite doe om te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                        Dit kleur staat de 147 ook goed!

heeft een tuning bumper, die die freud heeft.

Zender is de the name...

Comment

Wat zou ik nu graag dat winterpack hebben... Zetelverwarming
                                          jup zetelverwarmingen en koplampsproeiers in het winterpack
                                          Dat is het eerste wat ik aanzet al ik in de 166 stap vanvoor, lekker warm

Comment

Working...
                                          X