Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er wordt al erg lang gespeculeerd over de opvolger voor de Alfa Romeo 147. Al die tijd noemde we ‘m Junior, maar vorige maand konden we je melden dat hij na een openbare naamsverkiezing de naam Furiosa zou krijgen. Dat was slechts van korte duur, want deze naam stuitte op de nodige bezwaren. Wat voor naam hij ook krijgt, hier de eerste spyshots. Hij is helaas nog wel afgedekt door een doek, maar die kan de contouren van de auto niet verhullen. We mogen ook stiekem van achteren onder z’n rode rokje gluren, maar verschrikkelijk veel wijzer worden we niet. Er zullen ongetwijfeld minder verhullende spyshots opduiken voordat de auto in maart op de Autosalon van Genève aan het publiek wordt voorgesteld. Geduld is een schone zaak. (via: autoblog.it)
Is dit dan werkelijk de opvolger van de 147? Ik droom nog altijd luidop van een RWD 149
8c alike voorlichten lijken een feit.
edit zegt dat ik blijkbaar toch wel harder Alfa fan ben dan ik wil beseffen, want mijn hart ging tekeer gelijk zot bij het zien van de titel op autoblog...
edit zegt dat ik blijkbaar toch wel harder Alfa fan ben dan ik wil beseffen, want mijn hart ging tekeer gelijk zot bij het zien van de titel op autoblog...
Comment