Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
    je weet heus wel dewelke hoewel shots van beide ook mag hoor
    ochotekes
    nu wilt ie nog verwend worden ook

en daarbij je had toch gezegd dat het niet dringend was, het is nog eens geen maand geleden

Comment

thanks!

er schiet me trouwens te binnen dat ik nooit meer tegen jou mag zeggen dat een mailtje niet dringend is
      Gijzelf reageert trouwens ook nog niet te snel op PM.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
        en daarbij je had toch gezegd dat het niet dringend was, het is nog eens geen maand geleden
        daarmee dat ik zeg dat ik niet meer tegen jou mag zeggen dat 't dringend is hé

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
        Gijzelf reageert trouwens ook nog niet te snel op PM.
        touché kga je asap een antwoordje sturen

Comment

daarmee dat ik zeg dat ik niet meer tegen jou mag zeggen dat 't dringend is hé

:
          jama

eerst zeg je dat je niet mag zeggen dat het niet dringend is
          nu zeg je dat je niet mag zeggen dat het dringend is

make up your friggin mind

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
            jama

eerst zeg je dat je niet mag zeggen dat het niet dringend is
            nu zeg je dat je niet mag zeggen dat het dringend is

make up your friggin mind
            oeps too much booze I guess...

Comment

• Check it, een 3.2 V6 met dubbele uitlaat

Comment

• Dat is standaard toch zo op de GT 3.2 V6?
                I don't get it

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                Check it, een 3.2 V6 met dubbele uitlaat

Comment

• Comment

• 250 stuks en dan laten ze toe datter iemand deze combo kiest

Comment

• Horrid combo!

Geel (op een Alfa = not done) + Tan interieur + Maser velgen? = ++/%¨£/¨%

Aan de reflectoren te zien is het een US-spec dus hij zal samengesteld zijn door een tasteless American.

Comment

• Der is toch ook een witte 8C.
                        Voor een hollander waarvan ik de naam kwijt ben.
                        Doet iets met interieurdesign.
                        Aha gevonden
                        Autoblog Evo zou Autoblog Evo niet zijn (hoewel ik zeker niet de enige ben die Alfa’s interessant vindt…) om jullie wekelijks de laatste nieuwtjes op het gebied van Alfa Romeo door te nemen. Allereerst is Autodelta met de Spider J6 3.2 C aan de beurt. We zagen C70 van Caresto reeds, nu dan de Alfa […]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Horrid combo!

Geel (op een Alfa = not done) + Tan interieur + Maser velgen? = ++/%¨£/¨%

Aan de reflectoren te zien is het een US-spec dus hij zal samengesteld zijn door een tasteless American.
                          als Alfa zelf geel aanbied in z'n - weliswaar beperkte - standaard kleurenpalet zal't wel niet zo fout zijn he
                          Over het interieurkleurtje geef ik u volledig gelijk. En die velgen, tja, wie weet wat daarmee aan de hand is he. Als dat de velgen voor levering zijn vind ik het inderdaad godslasterend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                            Dat is standaard toch zo op de GT 3.2 V6?
                            I don't get it
                            Is een Q2 (dus diesel) en deze heeft 2 pijpjes zoals de V6.
                            Is volgens mij een reactie op het "die of dat topic" tussen de Golf en de 147...

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

als Alfa zelf geel aanbied in z'n - weliswaar beperkte - standaard kleurenpalet zal't wel niet zo fout zijn he
                              Over het interieurkleurtje geef ik u volledig gelijk. En die velgen, tja, wie weet wat daarmee aan de hand is he. Als dat de velgen voor levering zijn vind ik het inderdaad godslasterend.
                              Zit dat geel in het standaard kleurenpakket? (als ik mij nie vergis kan ,tegen betaling natuurlijk, iedere kleur gekozen worden. Zo gaat er al minstens 1 paarse 8C geproduceerd worden....)

En de velgen! De standaard velgen (gesmede velgen zeker?) staan er zóóó zalig onder, waarom dan QP-velgen?

Comment

• Geel zit idd in het standaarkleurenpalet

Standaardkleuren zijn zwart, 2x rood en geel.

Dat wit was een kleur op bestelling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                  Is een Q2 (dus diesel) en deze heeft 2 pijpjes zoals de V6.
                                  Is volgens mij een reactie op het "die of dat topic" tussen de Golf en de 147...

hmm, en waar zie jij dat't een Q2 is? die bak heeft allezins niet de Q2 velgen.
                                  ik heb ook net 't die of dat over die 147 en de golf doorgelezen, en zie ook nergens een opmerking waarnaar deze kan verwijzen
                                  alleen heel veel mensen met kleppen voor hun ogen, en weinigen die gefundeerd praten.

soit.

De 8C kan inderdaad enkel in Rosso Alfa, Rosso 8C, Nero, Giallo besteld worden. Andere kleur is om het zo te zeggen enkel mogelijk via UNICA
                                  check: http://www.8c.alfaromeo.com/

Comment

hmm, en waar zie jij dat't een Q2 is? die bak heeft allezins niet de Q2 velgen.
                                    ik heb ook net 't die of dat over die 147 en de golf doorgelezen, en zie ook nergens een opmerking waarnaar deze kan verwijzen
                                    alleen heel veel mensen met kleppen voor hun ogen, en weinigen die gefundeerd praten.

soit.

De 8C kan inderdaad enkel in Rosso Alfa, Rosso 8C, Nero, Giallo besteld worden. Andere kleur is om het zo te zeggen enkel mogelijk via UNICA
                                    check: http://www.8c.alfaromeo.com/
                                    Hmmm, ik dacht dat het een Q2 was maar inderdaad dat zijn niet de standaard velgen. Ik vind Zwoemba's eerste post daarover niet meteen (was op een evenement van een dealer) maar ik dat dat Zwoemba toen ook zei dat hij aan het twijfelen was of het geen omgebouwde was. En ik dacht dat het een opmerking was op Krizie en het uit het wiel rijden van een GT V6 (die achteraf misschien een diesel was). Of misschien zoek ik het gewoon té ver.

Anyway, van de 4 "standaard"-kleuren staat Giallo toch op de laatste plaats voor mij.

Comment

• trouwens iedereen was te verbolgen dat ze eroverlazen, mezelf inclusief, maar Simoni, het zijn er 500 hoor

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                      250 stuks en dan laten ze toe datter iemand deze combo kiest
                                      als ik kon, kocht ik er twee, eentje in Rosso Alfa, en eentje in Rosso 8C. Ik kan toch niet beslissen welk ik het mooist vind.
                                      Zelfs in het Nero (Carbonio vermoed ik) vind'k'm niet zo erg geslaagd.

Comment

• het interieur vind ik mooi maar het geel

Comment

trouwens iedereen was te verbolgen dat ze eroverlazen, mezelf inclusief, maar Simoni, het zijn er 500 hoor

als ik kon, kocht ik er twee, eentje in Rosso Alfa, en eentje in Rosso 8C. Ik kan toch niet beslissen welk ik het mooist vind.
                                          Zelfs in het Nero (Carbonio vermoed ik) vind'k'm niet zo erg geslaagd.
                                          250 coupés en 250 spiders toch??

Rood is the way to go

Comment

Working...
                                          X