Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bijlange niet,1600 met 105pk(Zwoemba),maar enorme fun.
Later is er nog een grA uitlaat ondergekomen,in nauwe straatjes deed deze autoalarms afgaan.
De uitlaat zag eruit zoals je die ziet op EVO´s & Impreza´s,echt een vuist dik,en een ongeloofelijk zwaar (diep) geluid.
Waarschijnlijk nog altijd beter die zot 1.6 TS met zijn nog zotter 16 kleppen
Of course,betere stroomlijn,minder gewicht en betere banden,stond beenhard(als je hem opkrikte zakten de wielen bijna niet uit ivm veel ander wagens),prachtige wegligging.
K&N filter
Iemand enig idee waar je de Navteq kaarten voor de blue and me nav van alfa kan vinden...Benelux was standaard bij de wagen geleverd maar zou graag heel europa hebben
Iemand enig idee waar je de Navteq kaarten voor de blue and me nav van alfa kan vinden...Benelux was standaard bij de wagen geleverd maar zou graag heel europa hebben
Ik zit redelijk veel op warez-fora en heb dat nog niet gevonden. Net gekeken en twordt toch moeiljk vrees ik.
ja die zei op de website maar daar vind je enkel kaarten voor de navi+ en niet voor de blue and me nav....
bovendien kost dat een 300euro voor heel europa...
ja had ook al eens op ppcwarez.org gekeken maar niets te vinden heb wel gelezen op een duits alfaforum dat de medion gopal 2.30 kaarten ook zouden werken met de blue and me nav....
Comment