Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit is bvb ideaal

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa...41&v_called_by=

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
      mocht je morgen toch beslissen deze te halen, dan wil ik mee!!!
      Ja, voor de zomer zal het iig niet zijn
      Eerst dat kleine witte mormel buitengooien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        link niet volledig?

Comment

• Even volkomen out of the blue lullen:

In deze natte en winderige dagen mis ik het door obesitas geteisterde - maar zo stabiele - weggedrag van mijn vorige 146 JTD (ons Donatella *schaamrood*), maar het 'let's have some fun gevoel' van mijn nukkige en vol met streken zittende allereerste autootje 33 *love* (1.4 Imola) (da was Josiane ) nog veel harder. De contactsleutel links, het lieflijke tikje dat nodig was met regenweer tegen de linker koplamp en de rechter achterlamp, de versnellingsbak die een ontsteking in mijn rechterschouder veroorzaakte - hoezo zwaar schakelen - het gewroet met dat idiote hendelke voor de koffer open te krijgen, maar bovenal dat heerlijke gereutel van het boxertje...
          Zucht.
          Morgenvroeg toch maar weer in mijn koekendoosje stappen, stuurtje goed vasthouden (ha ja, met die wind) en dromen van mijn eerste rooie Alfaatje :-)

greetz ! Frederik (tegenwoordig is het Irma trouwens ) A112

Comment

• juist model, juiste velgen en juiste motor (alleen geen lpg)

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
              Even volkomen out of the blue lullen:

In deze natte en winderige dagen mis ik het door obesitas geteisterde - maar zo stabiele - weggedrag van mijn vorige 146 JTD (ons Donatella *schaamrood*), maar het 'let's have some fun gevoel' van mijn nukkige en vol met streken zittende allereerste autootje 33 *love* (1.4 Imola) (da was Josiane ) nog veel harder. De contactsleutel links, het lieflijke tikje dat nodig was met regenweer tegen de linker koplamp en de rechter achterlamp, de versnellingsbak die een ontsteking in mijn rechterschouder veroorzaakte - hoezo zwaar schakelen - het gewroet met dat idiote hendelke voor de koffer open te krijgen, maar bovenal dat heerlijke gereutel van het boxertje...
              Zucht.
              Morgenvroeg toch maar weer in mijn koekendoosje stappen, stuurtje goed vasthouden (ha ja, met die wind) en dromen van mijn eerste rooie Alfaatje :-)

Prachtig

Tijd voor opnieuw een Alfa in huis te halen denk ik zo dan

Comment

• Ik weet het, heb zelfs mijn retro Alfa sleutelhanger (met oude logo met kransje rond) nog in een doosje klaarliggen, maar ik zit zwaar in dubio.
                Enerzijds zijn de recentste nog te duur (147, 156) plus met heel die computerbrol wa daarinsteekt, kmoet der nie veel van hebben en anderzijds durf ik een 33 niet meer aan (leeftijd en meestal gigantisch afgetrapt) Een 155 vind ik ook nog mooi (Wide Body) maar daar zijn die moteurs weer te zwaar van (taks & verzekering) en voor amper 5000km/jaar ga ik écht genen diesel pakken.
                En anderzijds zou ik mijn spaarcentjes wel willen investeren in het fatsoenlijk weer in orde zetten van Irma, maar dan kan ik mijn sleutelhangerke nog nie gebruiken Alfa keyring aan een Autobianchi sleutel is fout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten

Anyway : Gisteren dus het eerste Alfa-evenement van het jaar .

Op een Nieuwjaarsreceptie wordt normaal gezien enkel gegeten , gekust en gedronken ( willekeurige volgorde ) , maar dat heb ik gisteren bijna helemaal aan mij laten voorbij gaan . Wegens 2 eerste serie Sei's op de parking .
                  Ik zat dan ook blijkbaar niet zo ver van jullie af zaterdag http://www.autoforum.be/showthread.p...97#post2393397 vanaf post 671

Comment

• En dan nog twee ineens Ik denk da ik in heel mijn leven maar ooit één Sei gezien heb. Op het autokerkhof dan nog
                    Op Kapaza staat trouwens een yummie Giulietta te koop

Comment

Ik weet het, heb zelfs mijn retro Alfa sleutelhanger (met oude logo met kransje rond) nog in een doosje klaarliggen, maar ik zit zwaar in dubio.
                      Enerzijds zijn de recentste nog te duur (147, 156) plus met heel die computerbrol wa daarinsteekt, kmoet der nie veel van hebben en anderzijds durf ik een 33 niet meer aan (leeftijd en meestal gigantisch afgetrapt) Een 155 vind ik ook nog mooi (Wide Body) maar daar zijn die moteurs weer te zwaar van (taks & verzekering) en voor amper 5000km/jaar ga ik écht genen diesel pakken.
                      En anderzijds zou ik mijn spaarcentjes wel willen investeren in het fatsoenlijk weer in orde zetten van Irma, maar dan kan ik mijn sleutelhangerke nog nie gebruiken Alfa keyring aan een Autobianchi sleutel is fout
                      Een 147 op naft gaat toch echt geen geld meer voor de auto die je krijgt? En kwa elektronica heb je gelijk... Maar het is wel nog altijd zoals vroeger. Er gewoon ff op slaan of herstarten en je kan weer gaan

Bij de 156 zal dat hetzelfde zijn vermoed ik...

Comment

Even volkomen out of the blue lullen:

Zucht.

Inderdaad een prachtig verhaal . Iemand zoals jij MOET gewoon terug Alfa rijden .

Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                        Ik weet het, heb zelfs mijn retro Alfa sleutelhanger (met oude logo met kransje rond) nog in een doosje klaarliggen, maar ik zit zwaar in dubio.
                        Rood : Irma zal waarschijnlijk bijna niets kosten , maar onze Koerstomat ( zie onderschrift ) kost echt niet zoveel hoor . Verzekering ongeveer 500 euro per jaar en belastingen 250 euro . PLUS : Ze zijn echt zeer goedkoop nu .

Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk Berichten
                        En dan nog twee ineens Ik denk da ik in heel mijn leven maar ooit één Sei gezien heb. Op het autokerkhof dan nog
                        Op Kapaza staat trouwens een yummie Giulietta te koop
                        In de Alfaclub zie je af en toe nog wel eens eentje opduiken , maar ze zijn inderdaad zeer zeldzaam aan het worden . Net als onze 90 .
                        Last edited by SPIDERVELOCE1750; 16/01/2008, 09:08.
                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                          Ik zat dan ook blijkbaar niet zo ver van jullie af zaterdag http://www.autoforum.be/showthread.p...97#post2393397 vanaf post 671
                          Wij waren er zondag Rikske .

Mooi fotookes .

Ben je Houten gepasseerd ? Indien ja , dan heb je vast de 8C van Prins Bernard in zijn pijama zien staan .
                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                            Een 147 op naft gaat toch echt geen geld meer voor de auto die je krijgt? En kwa elektronica heb je gelijk... Maar het is wel nog altijd zoals vroeger. Er gewoon ff op slaan of herstarten en je kan weer gaan

Bij de 156 zal dat hetzelfde zijn vermoed ik...
                            Voor 5000 zijn er al fatsoenlijke exemplaren te vinden als je goed zoekt.
                            probleem met electronica = stilleggen en opnieuw starten, opgelost
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Moeder, wat kost een 75 V6 nog in een redelijke staat. Hoeft uiterlijk niet perfect te staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                Ben je Houten gepasseerd ? Indien ja , dan heb je vast de 8C van Prins Bernard in zijn pijama zien staan .
                                aaah, is de eerste 8C in Nederland dan toch die van Bernard? Wanneer gaat de witte 8C eigenlijk geleverd worden?
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                  Moeder, wat kost een 75 V6 nog in een redelijke staat. Hoeft uiterlijk niet perfect te staan.

De Veezeskes zijn uiteraard de duurste .

Ik denk dat je voor een minder exemplaar toch al snel 2500 zal neertellen .

Hier een op het eerste zicht heel mooi exemplaar . En het is in je provincie .

Informeer eens bij Jef . En anders op het Alfaforum bij Frankalfa . Dat is ook een echte 75 kenner .
                                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• ha een 2.5 !
                                    de america 3.0 is wel nog wat knapper, maar das zeveren...je hebt dé v6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                      aaah, is de eerste 8C in Nederland dan toch die van Bernard? Wanneer gaat de witte 8C eigenlijk geleverd worden?
                                      Dat is de eerste inderdaad . KLink en klank .

Wanneer de witte arriveert , geen idee .
                                      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        ha een 2.5 !
                                        de america 3.0 is wel nog wat knapper, maar das zeveren...je hebt dé v6
                                        De 3.0 is nog een stuk duurder helaas en zeldzamer .
                                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Working...
                                        X