Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als je je daaraan kan optrekken is het goed hé,geef mij maar koppel om (aan) op te trekken.
Probeer eens nen goeien JTD.
Ik denk dat de onze een héél gezonde JTD is hoor.
Dat ding marcheert als de pest (= goed dus)..., heeft koppel niet normaal, herneemt supervlot, enzovoort.
Het is gewoon niet aan mij besteedt, het karakter van zo'n motor.
2 jaar geleden met de 166 op vakantie in Frankrijk, 1 weekje in de bergen (iedere avond vriezen, in de sneeuw spelen in het midden van de zomer) dus bergwegjes maken met de alfa
en dan doorgereden naar de cöte d'azur, de départementales opgereden, die uitzichten
aangekomen in het huisje dat we huurden, andere familie die daar was kwam net aan met een 156SW, de heel week liggen zeiken over auto's en mij opgehouden met de dochter
Op de Mechelsesteenweg in Herent is een garage waar er een hoop Alfa's en Lancia's staan. O.a een 155 Trofeo en een Alfasud Sprint. Ik ga daar ongeveer een kilometer verder werken, dus ik zal tijdens mijn middagpauze eens passeren met mijn kodak.
Op de Mechelsesteenweg in Herent is een garage waar er een hoop Alfa's en Lancia's staan. O.a een 155 Trofeo en een Alfasud Sprint. Ik ga daar ongeveer een kilometer verder werken, dus ik zal tijdens mijn middagpauze eens passeren met mijn kodak.
ik weet niet zeker meer of het de mechelsesteenweg is, maar tis ofwel de mechelse ofwel de leuvensesteenweg...daar is ook zo een tweedehanse verkoper en die kerel heeft zelf enkele GTA's staan
ik weet niet zeker meer of het de mechelsesteenweg is, maar tis ofwel de mechelse ofwel de leuvensesteenweg...daar is ook zo een tweedehanse verkoper en die kerel heeft zelf enkele GTA's staan
Comment