Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In nieuwe Autobild info over 169...

Comment

• die photoshop staat op 1 van de eerste pagina's van dit topic, ik hoop dat ze in het boekje zelf wat meer nieuwe info hebben...
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        die photoshop staat op 1 van de eerste pagina's van dit topic, ik hoop dat ze in het boekje zelf wat meer nieuwe info hebben...
        169 met achterwielaandrijving. Alles boven de 147 ook met achterwielaandrijving in de toekomst. Dus ook de opvolger van de 159 in 2011, de opvolger van de Brera/ Spider...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
          169 met achterwielaandrijving. Alles boven de 147 ook met achterwielaandrijving in de toekomst. Dus ook de opvolger van de 159 in 2011, de opvolger van de Brera/ Spider...
          waarom zouden ze in de klasse golf/147/1-serie blijven zitten met FWD?
          als BMW het kan, moet Alfa het toch ook kunnen? of is het omwille van de compabiliteit met Fiat?

149 gaat op Bravo-basis staan wss?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
            Ik weet nog niet wat ik ga doen qua verlaging. Waarschijnlijk niet meer zo'n volledige kit zoals de vorige keer. (KW kit met veren en schokdempers), maar waarschijnlijk gewoon veren.
            Die kit was echt keihard, en je raakte er niet mee door de keuring

Hopelijk valt ie mee morgen Dan zal ie er ongeveer gelijk uitzien als die hierboven. (zwart+17" selespeeds)
            It's a deal Maandag ga ik erom ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
              waarom zouden ze in de klasse golf/147/1-serie blijven zitten met FWD?
              als BMW het kan, moet Alfa het toch ook kunnen? of is het omwille van de compabiliteit met Fiat?

149 gaat op Bravo-basis staan wss?
              Moet artikel nog lezen, zal eens nakijken of ze er iets over zeggen...

Comment

• Techniek afkomstig van Cadillac, maar overeenkomst moet blijkbaar tussen dit en salon van Geneve nog ondertekend worden.

Comment

Wat wordt de volgende?

Comment

Moet artikel nog lezen, zal eens nakijken of ze er iets over zeggen...
                    Ow jij hebt de nieuwe autobild? Indien niet, is dat ook verkrijgbaar in België?
                    Thuis willen we dringend eens wat info over de 169, die laat erg lang op zich wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                      Ow jij hebt de nieuwe autobild? Indien niet, is dat ook verkrijgbaar in België?
                      Thuis willen we dringend eens wat info over de 169, die laat erg lang op zich wachten.
                      Ja, kan je gewoon in krantenwinkel kopen. Artikeltje is maar 2 blz., waarvan groot deel foto's. Veel wijzer ga je niet worden vrees ik.

btw: Maserati zou ook achterwielaandrijving worden...

Comment

Ja, kan je gewoon in krantenwinkel kopen. Artikeltje is maar 2 blz., waarvan groot deel foto's. Veel wijzer ga je niet worden vrees ik.

btw: Maserati zou ook achterwielaandrijving worden...
                        Ah ok. Eum Maserati is al achterwiel (onze toch )

Comment

Techniek afkomstig van Cadillac, maar overeenkomst moet blijkbaar tussen dit en salon van Geneve nog ondertekend worden.
                          wat??? Cadillac? Fiat en GM was nog geen ramp genoeg.

Alfa zou moeten kijken naar een merk als Mitsubishi volgens mij...
                          kleine, redelijk onafhankelijke constructeur met vakkennis die zij ontberen... (tenzij Mitsu ook in een groep zit?)

Comment

• Nee joh, die dingen zijn echt wel fwd, staat trouwens erg belachelijk aan de lichten, staat zo'n dikke bak naast je te baggeren met zijn voorste wielen en rij je er gewoon van weg

Comment

goh... tegenwoordig ben ik daar bij alfa niet zo zeker meer van, ieder jaar lanceren ze maar speciale series en reeksen, die eigenlijk op de naam en wat accenten na geen hol verschillen van de editie die ze vervangen...

Er bestaat toch geen duurdere 147 vandaag de dag, dan deze?

of wel?

Dat was dus m'n point.

allemaal dien uitleg... daar ga ik me niet mee bezighouden.

Comment

congrats!

Comment

wat??? Cadillac? Fiat en GM was nog geen ramp genoeg.

Alfa zou moeten kijken naar een merk als Mitsubishi volgens mij...
                                  kleine, redelijk onafhankelijke constructeur met vakkennis die zij ontberen... (tenzij Mitsu ook in een groep zit?)
                                  het onderstel van de CTS is zeker en vast geen ramp hoor!!!

Comment

• Gisteren toch wel iets beseft ... Daar waar ik misschien een 3 kwartier foto's stond te nemen op de Alfa stand op het salon, liep ik de andere merken vorbij in een kwartier.

Alfa Romeo

Comment

• hey 2011 is het jaar dat m'n huidige lease 159 vervangen dient te worden

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten

Comment

• Ben toch aan het twijfelen over of 18" velgen nu te groot gaan staan, of ik toch beter kies voor de 17" selespeed velgen....

Iemand toevallig 'n foto van 'n zwarte 156 sedan met die 18" velgen onder ?

Comment

• 17 duim gast!

geen tjoener worden hé.

Comment

Working...
                                          X