Cool, vet, zalig Nog meer foto's van de 8C gemaakt? Zoja, posten maar.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenNatuurlijke charme zekersen een vrouwtje met schoon blauwe ogen.
Laat ons zeggen dat ik mijn ogen en oren goed openhou en forums goed lees.Ik moest detective geworden zijn.
Edith : Je hebt Wim Willems toch de groeten gedaan , hoop ik ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenDamn , mannen hebben toch altijd een streepje voor .
Edith
Vrouwen ook Blue Eyes was ook aan boord.We hadden daar nogal bekijks toen we instapten,het stond daar just stampvol.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenManu heeft de look voor een 8C
Maar je hebt gelijk . Toen hij vorig jaar plaatsnam in de Proto , zag je ook iedereen denken dat er een toekomstige eigenaar even kwam voorproeven .
En mijn brede schouders en badge zullen qua security-begeleidster ook wel indruk gemaakt hebben .
Hoop ik ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenEdith!!!
Vrouwen ook Blue Eyes was ook aan boord.We hadden daar nogal bekijks toen we instapten,het stond daar just stampvol.
En wat die aandacht betreft : Man , je woont in een stad hé . Wordt dat nu eindelijk eens gewoon .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenWaarom denk je dat ik met hem getrouwd ben ?
Maar je hebt gelijk . Toen hij vorig jaar plaatsnam in de Proto , zag je ook iedereen denken dat er een toekomstige eigenaar even kwam voorproeven .
En mijn brede schouders en badge zullen qua security-begeleidster ook wel indruk gemaakt hebben .
Hoop ik ...
Trouwens,die Brera Unica in dat speciaal rood,ik weet de naam er niet van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenVoor mij was dat gewoon 8C rood , maar geen flauw idee of dat juist is .Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa fak dat was een geil rood
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenIk denk dat dat speciale rood is waarin ge de 8C inderdaad kan (kon) bestellen.
DUS : Waar wacht je op ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenZo komt het blijkbaar inderdaad over,ge hoort de mansen gewoon tegen elkaar bezig.Was het maar waar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenAndere smiley broer !!! Ze worden al flink verhandeld hoor .
DUS : Waar wacht je op ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
Comment
Comment