Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• ?

Comment

• het zwarte apparaat.

Comment

• Comment

• Pst ... Fredoo jongen . Je vergist je een paar cijfertjes .

Het is die zwarte 156 die we willen zien .
            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
              Icefarmer, chique dings!!! zowel de 8C als 't vrouwtje

zeg hoe was de feel binnenin? heb je de instrumenten eens gevoeld? Hoe leek jou de algemene bouwkwaliteit? ik neem aan dat dit al een productiemodel was?
              Thx.
              Vooral keihard,de zetels hebben blijkbaar weinig vulling,ze zijn gewoon uit de Enzo overgenomen.Die gasten van Carmagazine zeiden al dat hij keihard rijd en ik kan het gerust geloven.En zij hebben voorlopig de enige test op de weg gedaan.
              Alle andere tests en beelden die ik gezien heb waren van op Balocco.
              Eigenlijk is dit echt een old-skool racewagen.
              Het dashbord zelf is een stuk carbon,de middenconsole alu.De knoppen op de middenconsole voor achteruit,sportstand en zo lijken mij gewooon van het schap bij Masrati genomen.
              De schakelflippers zijn behoorlijk groot,voelen superlicht maar tegelijkertijd stevig aan.
              Ik zou er maar wat graag alle ongemaken bijnemen.@mattheus,zelfs diene automatic zou ik er graag bijnemen.
              Het was inderdaad een volledig productiemodel,vorig jaar zaten er nog geen klinken a/d binnekant v/d deuren,er zat nog een handgeschakelde bak ik,en de velgen waren nog maar voorlopig

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
              Volgend weekend eens afspreken met de 147's mannen? Roeselare ofzo, tis me om t even.
              Dat zal wel ergens lukken,ik laat nog iets weten.

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
              Je had anders deze move eens moeten proberen bij de 8C

ça va voor mij, gisteren zalige rag - en flatoutbaantjes ontdekt
              Dan hadden ze hem waarschijnlijk direct naar Peugeot teruggestuurd
              Was hij aan het kijken hoe hij dat eindstuk er zou afkrijgen.

Waar liggen die baantjes.

Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
              He´s back!!!!!!!NICE!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                Dan hadden ze hem waarschijnlijk direct naar Peugeot teruggestuurd
                Was hij aan het kijken hoe hij dat eindstuk er zou afkrijgen.

Waar liggen die baantjes.
                Een vraag eindigt met een ?

De Peugeot stand was ook wel leuk Echt zotte kwaliteitsafwerking.

Ragbaantjes liggen in Koekelare en omgeving

Comment

• Misschien is dit niet het juiste topic, maar ik kan infeite er geen topic voor openen aangezien het een bedrijfswagen is en mijn vader "bediende" is. We gaan dus de Alfa Romeo 166 3.2 Ti verkopen aangezien we nog gaan wachten op de 169 en dus niet kunnen blijven rondbollen tot dat die 169 eindelijk uit is..
                  Hij heeft nu 150.000km en rijdt nog heel goed, daar niet van, alleen kunnen we er dus geen 1,5 jaar meer mee blijven rijden aangezien die dan 250.000+ km, en er mag een nieuwe gekocht worden (bedrijfswagen).

Indien er interesse is kan ik jullie al meedelen dat hij waarschijnlijk te koop zal komen te staan bij Pagnotta in Maasmechelen. De exacte datum zal ik nog laten weten zodra ik er iets van hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                    Een vraag eindigt met een ?

De Peugeot stand was ook wel leuk Echt zotte kwaliteitsafwerking.

Ragbaantjes liggen in Koekelare en omgeving
                    Zeg Jeroen, doen we da zondag es? Pak wel je ESP mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                      Zeg Jeroen, doen we da zondag es? Pak wel je ESP mee.
                      ja, ça va voor mij...

Neem jij dan een deftige handrem mee?

Comment

• Daarnet in hartje Antwerpen weer een stukje achter een rode Alfetta berline 2.0 carbs gereden, alleen die geur al van rijkelijk onverbrande benzine is zooo zalig
                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• FAAAAAAAAAAAK!

*veegt kwijl van tafel op*
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                              ja, ça va voor mij...

Neem jij dan een deftige handrem mee?
                              L0L

Comment

• Comment

• Wat een prachtige bak, fredoo

Comment

• goe bezig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                      FAAAAAAAAAAAK!

*veegt kwijl van tafel op*

Comment

• merci ijsboer

wel spijtig van de rode spiegels, vind het niet echt passen (zelfs met de rode sleepogen)
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                                          Misschien is dit niet het juiste topic, maar ik kan infeite er geen topic voor openen aangezien het een bedrijfswagen is en mijn vader "bediende" is. We gaan dus de Alfa Romeo 166 3.2 Ti verkopen aangezien we nog gaan wachten op de 169 en dus niet kunnen blijven rondbollen tot dat die 169 eindelijk uit is..
                                          Hij heeft nu 150.000km en rijdt nog heel goed, daar niet van, alleen kunnen we er dus geen 1,5 jaar meer mee blijven rijden aangezien die dan 250.000+ km, en er mag een nieuwe gekocht worden (bedrijfswagen).

Indien er interesse is kan ik jullie al meedelen dat hij waarschijnlijk te koop zal komen te staan bij Pagnotta in Maasmechelen. De exacte datum zal ik nog laten weten zodra ik er iets van hoor.
                                          Voor geïnteresseerden : de prijs zal rond 10.000 euro (wss iets meer zeker?) liggen volgens mijn vader.

Comment

Working...
                                          X