Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ziet er een knappe 75 uit, zeker doen als het mogelijk is

En als ik moest kiezen tussen de 147 te tunen of een rwd alfa te kopen met 6cilinder, ik zou rap gekozen hebben. (maar dan kunnen wel geen mopjes over diesels in alfa's meer gemaakt worden...)
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      Ziet er een knappe 75 uit, zeker doen als het mogelijk is

En als ik moest kiezen tussen de 147 te tunen of een rwd alfa te kopen met 6cilinder, ik zou rap gekozen hebben. (maar dan kunnen wel geen mopjes over diesels in alfa's meer gemaakt worden...)
      Achja, kben wat onervaren eigenlijk in het shoppen in Duitsland.

Kzou liever wat dichter bij de deur een kopen en misschien toch nog net ietsje goedkoper

Comment

• Op zich kan er met een koop in Duitsland niet meer of minder mis gaan dan met een koop in België, maar ik snap het wel. Moeder vertrouwde het ook niet helemaal toen ik afkwam met een 147 TI 120pk uit Duitsland, spijtig want anders had die hier kunnen gestaan hebben (als em die bluts nie had gehad)

gewoon té zalig

donkere Gta-koplampen

Maar ik klaag niet, die wat we nu hebben heeft minder kilometers en is in geweldige staat.

En ja, zoeken en vergelijken he! Spijtig genoeg zijn de 3.0V6'jes niet zooo dik gezaaid hier...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
          Achja, kben wat onervaren eigenlijk in het shoppen in Duitsland.

Kzou liever wat dichter bij de deur een kopen en misschien toch nog net ietsje goedkoper
          Je woont in de juiste provincie om een mooie Alfaklassieker op de kop te tikken . Dus ik ben het met je eens .
          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Maar vooral blij dat we deze niet gekocht hebben
            Fak man, dat was de grootste teleurstelling ooit...
            Langs de andere kant was papa na het zien van deze wel overtuigd van de 147, zolang het deze maar niet werd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
              Maar vooral blij dat we deze niet gekocht hebben
              Fak man, dat was de grootste teleurstelling ooit...
              Langs de andere kant was papa na het zien van deze wel overtuigd van de 147, zolang het deze maar niet werd

Wa scheelde eraan, toch mooie velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico156ti Bekijk Berichten
                toch mooie velgen?

123

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico156ti Bekijk Berichten
                  Wa scheelde eraan, toch mooie velgen?
                  In de advertentie stond dat de wagen in zeer goede staat was, en op de foto's zag hij er ook prachtig uit.
                  Maar....

De velgen zien er op die foto geweldig goed uit (en het is een schoon model) maar in het echt waren ze in slechte staat (veel borduurschade, snee in de band, linkervoorvelg hing aan de binnenkant gewoon volledig vol met loodjes,...)
                  Hij had roestplekjes op de rechterdeur en op de motorkap, motorkap was al eens herspoten geweest maar verschrikkelijk slecht.
                  Motorkap sloot niet goed aan op de zijvleugels (ongevalletje?) (verkoper stak het op slechte afwerkingskwaliteit van alfa... Mijn reactie: "ooh dan moeten wij wel geluk hebben met onze 166, die steekt geweldig goed in elkaar he papa." Gezicht verkoper:
                  Resonantieplaat aan het uitlaatspruitstuk was gescheurd (kleinigheidje maarja) maar de motor draaide ook slecht, bleef de ganse tijd tikken en klonk na het starten bijna als een diesel (dus nokkenas-verstelling kapot).
                  Ook schakelde hij slecht van 2 naar 3 (bekend probleem bij de 147)

Interieur was wel in redelijke staat, enkel wat plooien in het leder en 1 klein plekje waar de zetel lichtje beschadigd was.

Wagen stond bij een garage, maar werd verkocht in naam van de particulier en dus geen garantie. Hij stond normaal te koop voor 5300 en het eerste wat de verkoper zegt: "ooh, ja ik zou zeker onder de 5000 bieden en dan krijgt ge die ongetwijfeld mee...)

kostenplaatje: 5000 euro + opspuiten + nokkenasversteller + schakelprobleem oplossen en alle andere prullen >>>>>> 6500 euro voor een wagen met minder kilometers en een jaar garantie.

Die wagen staat niet voor niks al meer dan een half jaar te koop...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

123
                    Pffff
                    Och, het enige dat gij meer hebt zijn grote velgen EEN jeep, NEH!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                      Je woont in de juiste provincie om een mooie Alfaklassieker op de kop te tikken . Dus ik ben het met je eens .
                      Ik ga maar uitkijken als ik genoeg geld verzameld heb, en die advertenties uit kortrijk zin weg.

Bestaan er goedkopere 75's V6 maar die er wat minder uitzien?

Comment

• En toch doet het nog altijd pijn om foto's van deze te zien...

Comment

• Echt een sjieke 147, zo'n préfacelift met TI spul.

Comment

• Naar het schijnt is de Selespeed in de GTA waanzinnig...

Comment

Naar het schijnt is de Selespeed in de GTA waanzinnig...

hoe bedoel je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                hoe bedoel je?
                                Ja, de gast die met die GTA reed zei dat... Meer "Formule 1" denk ik

@ quadrifolgio: mss deze in de gaten houden?

Comment

Ja, de gast die met die GTA reed zei dat... Meer "Formule 1" denk ik

Tsss....

Selespeed met F1-gevoel vergelijken is wel wat teveel gewild.

Comment

De Cadamuro-demowagen, ben er niet gek van Geef mij maar standaard (of bijna standaard)

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                    @ quadrifolgio: mss deze in de gaten houden?

http://forum.alfa147club.nl/viewtopic.php?t=2775
                                    hmm merci voor de link
                                    Ik ga ze in het oog houden maar ik denk dat velgen pas binnen een aantal maanden (of zelfs een jaar) eraankomen, er liggen net 4 nieuwe banden op de 15duimers en ik heb geen goesting (of geld genoeg) om volledig zelf op te draaien voor velgen om onder een auto te leggen die niet van mij is...

Ik was eerst van plan om als argument te gebruiken dat de 15ers als winterwielen konden dienen, helaas is de winter nog altijd niet begonnen...
                                    Eerst de banden oprijden en dan maar eens subtiel voorstellen aan tafel

Comment

• * handrem *

* piiiiiieeeeepppp * ==> "Verlies oliedruk"

* servo valt uit *

* Herstart *

* Rij verder *

* Ander verkeer: *

Alfa

Comment

• @Scarb abbonnees: wij hebben op die flandrienrit een Klaverblaadje gekregen, gratis. Daar stond een heel artikel in over de 75, dat ik ook gelezen heb.

Ik zou t nogmaals willen lezen, maar vind t niet meer.

Ziet er dat iemand zitten om dat in te scannen, of iemand die het nog liggen heeft en het niet meer nodig heeft ?

Comment

* handrem *

* piiiiiieeeeepppp * ==> "Verlies oliedruk"

* servo valt uit *

* Herstart *

* Rij verder *

* Ander verkeer: *

Alfa
                                          Punt 1 -> 2 lijken me normaal, je auto valt stil ( slechte handremmer dus )

Vanaf dat servo gedeelte is het inderdaad typisch Alfa. Ik denk dat mijn 147 gemaakt is in Munchen ofzo

Comment

Working...
                                          X