Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Schoon exemplaarke...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenOké, interieur van de E46 (uitgebracht in 1998, net als de 166) (eerste die ik tegenkwam op kapaza)
Die vind ik bijvoorbeeld al niet echt moderner uitzien, langs de andere kant "beauty is in the eye of the beholder" (en waarschijnlijk ook "mijn kind, schoon kind")
en mss was mijn stelling dan te voorbarig, en dan is heel het nineties interieurdesign nx voor mij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDa's de GTV van ne maat van mij... Kon hem aan een prijske krijgen. Stond al met een half been in die wagen tot m'n pa begon te janken
Schoon exemplaarke...
ochja, de 147 is ook niet echt een straf he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk BerichtenIs die van Prins Bernard.. eerste OttoC op Nederlands grondgebied
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenROT!
ochja, de 147 is ook niet echt een straf he
Op een dag zal ik Rabbit er toch eens moeten kunnen afsleuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenNee, maar 105 pk wel
Op een dag zal ik Rabbit er toch eens moeten kunnen afsleuren
haar wel op de baan houden, en in de rijrichting hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenNee, maar 105 pk wel
Op een dag zal ik Rabbit er toch eens moeten kunnen afsleurenZoals al zo vaak gezegd, de laatste jaren moet iedere auto enorm veel pk's hebben. 150 pk in de 166 noemt men soms ondergemotoriseerd
, een 5-reeks (off-topic ja
) moet minstens een 3 liter hebben,... Een paar jaar terug was een golf met 1.9TDI 90 of 110 pk een bom! Nog wat langer geleden lagen er atmo diesels met 70 pk in E-klasses,....
Sorry, maar 105 pk is genoeg (alhoewel dat misschien "not done" is om te zeggen op het forum...) . Meer dan genoeg om gek te doen (en dat is niet speciaal op u bedoelt hoor)
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenzita lenen?
haar wel op de baan houden, en in de rijrichting hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenEn op welke momenten in het verkeer hebt gij absoluut minimum 140-150pk nodig om mee te kunnen in het verkeer? (proberen een full pull optrekkende Rabbit bij te houden telt even niet mee als "normaal verkeer")
Op de 147 Club loopt een inkoopactie voor veerpootbruggen... Lijkt me ook wel leuk maar ik vraag me af of het verschil dan wel zo groot zal zijn
Comment
Comment