Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
    Proficiat Alfazus,drinkt er nen goeien Ice-tea op.
    Merci broer .

Maar het zal cava zijn vanavond .

Wat die prijzen van de oldtimers betreft : Voor 4000 vind je wel iets , maar neem zeker iemand mee met kennis van zaken als je naar eentje gaat kijken .
    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Die spider staat me wel aan

Goh: cabrio vs oldskool power

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
        Die spider staat me wel aan

Derde series zijn en blijven de goedkoopste . De " rubberen " poep valt niet bij veel mensen in de smaak .
        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
          Derde series zijn en blijven de goedkoopste . De " rubberen " poep valt niet bij veel mensen in de smaak .
          Wel dat is wat ik ook hoor als kritiek als ik mijn omgeving hun mening vraag

Neus: schoon, maar da gat ...

Pff 75 V6'n zijn nie makkelijk te vinden das de kak, en surtout wil ik een van de eersten, want kheb geen zin om nog vele jaren 600€ tax te dokken.

Comment

Die spider staat me wel aan

alfetta 2000 'met carrello's) voor 1200 euro (staat wel in Zagreb)
            http://www.mobile.de/SID-NsksdNH2JY5...11111300650126&

GTV6 voor 3000 euro, laatste keer gedraaid in 2002
            http://www.mobile.de/SID-NsksdNH2JY5...11111297703476&

Nog een GTV6, 75d km voor 3500 euro. Once again, Carellos=
            http://www.mobile.de/SID-CawKLOOVj6Z...11111287387207&
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• carrello

Comment

• Geel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                  Nee, maar 105 pk wel

Op een dag zal ik Rabbit er toch eens moeten kunnen afsleuren
                  Zwoemba heeft altijd een doelwit en een possitieve ingesteldheid

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                  En toch vind ik 105pk niet zo enorm weinig hoor. Zoals al zo vaak gezegd, de laatste jaren moet iedere auto enorm veel pk's hebben. 150 pk in de 166 noemt men soms ondergemotoriseerd, een 5-reeks (off-topic ja) moet minstens een 3 liter hebben,... Een paar jaar terug was een golf met 1.9TDI 90 of 110 pk een bom! Nog wat langer geleden lagen er atmo diesels met 70 pk in E-klasses,....

Sorry, maar 105 pk is genoeg (alhoewel dat misschien "not done" is om te zeggen op het forum...) . Meer dan genoeg om gek te doen (en dat is niet speciaal op u bedoelt hoor)

Je hebt gelijk,105 pk is zeker voldoende.Ikzelf ben met ocharme 65pk begonnen.
                  Als ge alles in 1 keer hebt is het ook niet meer plezant hé.
                  105 is goed om te leren rijden,vraag maar aan Zwoeba.

Het enige probleen is dat meer pk´s zo snel wennen.

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                  Ja, 105 is wel genoeg maar niet genoeg genoeg

A - HA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                    carrello

Prachtig !!!

Maar een kleine bedenking zoon : Alles wat in die tijd werd voorzien van koplampen ed , kwam van Carello . ( Tenminste voor ONS merk ) .

Je moet dus GELE Carello's zeggen .

Zo , en nu ga ik verder vieren .
                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Vermogen op zich niet echt, koppel zou wel wat hoger mogen voor inhaalmanoeuvres en gewoon hernemingen...

Op de 147 Club loopt een inkoopactie voor veerpootbruggen... Lijkt me ook wel leuk maar ik vraag me af of het verschil dan wel zo groot zal zijn
                      Ik wil er ook een.

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                      Boyd heeft ook een best knappe vriendin

Nice,voor een pré-facelift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                        Je hebt gelijk,105 pk is zeker voldoende.Ikzelf ben met ocharme 65pk begonnen.
                        Als ge alles in 1 keer hebt is het ook niet meer plezant hé.
                        105 is goed om te leren rijden,vraag maar aan Zwoeba.

Het enige probleen is dat meer pk´s zo snel wennen.
                        Begonnen met 155pk (de 166), snel overgestapt op 68pk (pug 307 1.4HDI, kutmotor), terug naar de 166, en nu 105pk in de 147.

En nog altijd geen rijbewijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                          Prachtig !!!

Maar een kleine bedenking zoon : Alles wat in die tijd werd voorzien van koplampen ed , kwam van Carello . ( Tenminste voor ONS merk ) .

Je moet dus GELE Carello's zeggen .

Zo , en nu ga ik verder vieren .
                          Scuzi
                          Feesten!

Comment

147 GTA cup, 2 liters met 220 pk

Die blauwe,die oranje...

[quote=Rabbit;24589

Echt ik snap de "objectiviteit" van dat boekje niet meer[/quote]

Ik denk dat geen enkel Belgisch automagazine "objectief" is.

Comment

• Chapeau zeg, dat jij na een hele dag werken het nog ziet zitten om alles wat in dit topic gepost is nog eens te bekeken.

En ik ga akkoord

Comment

Chapeau zeg, dat jij na een hele dag werken het nog ziet zitten om alles wat in dit topic gepost is nog eens te bekeken.

En ik ga akkoord
                                Ik "bekeek" nogal selectief.
                                Voor mij is dit in tegenstelling tot anderen gewoon ontspanning.

Last edited by ; 07/02/2008, 00:58.

Comment

• hoezo, gewoon ontspanning!?
                                  wat een faker!

(btw, vet kot)

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                  Ik "bekeek" nogal selectief.
                                  Voor mij is dit in tegenstelling tot anderen gewoon ontspanning.

Comment

• De oprit en garage van de buren.

De zwarte is van de vrouw des huize, de grijze van de zus.

Comment

• Edit : Laat maar
                                      Last edited by ; 07/02/2008, 16:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                        De oprit en garage van de buren.

De zwarte is van de vrouw des huize, de grijze van de zus.
                                        Ferm kot precies

Comment

Daarnet gezien dat in Autogids de 159 ti tegenover de concurrentie wordt geplaatst.

Nieuwe A4, BMW 3, Ford Monde, Peugeot 407, ...

Grappig hoe de 159 wordt afgemaakt, soms zou je denken dat ze daar betaald worden bij Autogids om Alfa zoveel mogelijk af te breken, of de concurrentie te bejubelen

Eindverdict: hij is de allerlaatste.

Pittig detail voor ijsboer en Jeroen: De Pug 407 eindigde als ik me niet vergis op de 3e plaats Alsook op ophanging en wegliggin.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                          Dat de Audi A4 en de 3 reeks misschien wat beter scoren hier en daar tot daaraan toe.
                                          Maar ik kan er met mijn kop niet bij dat zowel Mondeo of een Pug leuker rijden, en met betere materialen gemaakt zijn.

En o zo fucking zagen over het te dure Ti-pack. Je krijgt er toch een shitload aan opties bij ??????
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                          Maar ik ben ervan overtuigd dat het geen baggerbak is

En maar memmen dat de 1.9 JTDm verouderd is, hoewel hij in prestaties nog meekan, terwijl er bij de vorige a4 nauwelijks gerept werd over die echt klote 2.0tdi, aka the tractorengine Toen stonden trekkracht en power centraal, terwijl hij echt een baggere loopcultuur had. Nu hebben ze t over de loopcultuur.

Ik ben de eerste om modellen te bejubelen, die door de menigte onder ons neit eens bekeken worden ( ik wordt er zelfs mee uitgelachen ).

Echt ik snap de "objectiviteit" van dat boekje niet meer
                                          Ik heb het daarjuist ook gelezen, paar keer zeer diep gezucht....
                                          zonet Autogids gekocht voor het artikel.

ik weet niet wat ik ervan moet vinden
                                          ik heb nergens het gevoel dat ze liegen over de 159, maar ja, dat zeker de franse bakken het beter doen valt me toch ook zwaar.

En bij die 318 heb'k ook een vreemd gevoel

Comment

Working...
                                          X