Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De Gentse Alfa Romeo-garage Van Steenkiste wordt overgenomen door AMB, de holding boven de Jorssen BMW-garages. De oudste Alfa Romeo-verdeler ter wereld legde eind vorig jaar de boeken neer.
De Alfa Romeo-garage Van Steenkiste is een begrip in het Gentse. Ze is al vier generaties in het bezit van de familie Van Steenkiste. In 2006 verhuisde de garage van de Gentse binnenstad naar een nieuwbouw in Drongen. Eind vorig jaar legde de garage, die geldt als 's werelds oudste Alfa Romeo-dealer, verrassend de boeken neer.
Sinds 1 december nam AMB 80 pct van de aandelen over, aldus een persbericht. AMB heeft in zijn portefeuille de bekende Jorssen BMW-garages in Aartselaar en Schoten, drie Land Rover-concessies in Merksem, Wilrijk en Hasselt, Jorssen Motor Sport in Aartselaar, concessiehouder van BMW Motorrad en Antwerp Store en een MINI-concessie in Antwerpen.
Garage Van Steenkiste gaat ook Maserati invoeren. Thierry Inghels blijft zaakvoerder.
De Gentse Alfa Romeo-garage Van Steenkiste wordt overgenomen door AMB, de holding boven de Jorssen BMW-garages. De oudste Alfa Romeo-verdeler ter wereld legde eind vorig jaar de boeken neer.
De Alfa Romeo-garage Van Steenkiste is een begrip in het Gentse. Ze is al vier generaties in het bezit van de familie Van Steenkiste. In 2006 verhuisde de garage van de Gentse binnenstad naar een nieuwbouw in Drongen. Eind vorig jaar legde de garage, die geldt als 's werelds oudste Alfa Romeo-dealer, verrassend de boeken neer.
Sinds 1 december nam AMB 80 pct van de aandelen over, aldus een persbericht. AMB heeft in zijn portefeuille de bekende Jorssen BMW-garages in Aartselaar en Schoten, drie Land Rover-concessies in Merksem, Wilrijk en Hasselt, Jorssen Motor Sport in Aartselaar, concessiehouder van BMW Motorrad en Antwerp Store en een MINI-concessie in Antwerpen.
Garage Van Steenkiste gaat ook Maserati invoeren. Thierry Inghels blijft zaakvoerder.
voila
badankt voor de gehele uitleg!! btw, maserati staat al in de showroom, de nieuwe quattroporte staat ng ondergronds
Zaterdag kwam de zon er weer even door , hoog tijd dus om de Giulia nog eens van stal te halen en een toertje te doen. Man man, dat deed goed.
Op het laatste autosalon had ik afgesproken met een bevriend koppel, dat op zoek is naar een vervanger voor hun Golf III, ze zochten iets met een toffe lijn, maar toch gebruiksvriendelijk en niet te duur in gebruik. Ze hadden onder andere al aan de A5 gedacht, maar ook een Qashqai en een Alfa GT vonden ze wel iets. Uiteraard heb ik mijn uiterste best gedaan om de grote koffer, het lage verbruik en de prachtige lijn van de GT te benadrukken. Zaterdag hadden ze dan een testrit vastgelegd, en kwamen ze even van Kortrijk naar Antwerpen om hem te laten zien.
Het betrof een rode JTD met Q2 differentieel, een erg mooi kleurtje trouwens, in combinatie met de 18" velgen. Ik had tot nu toe al wel eens met een GT V6 gereden, en de 150 pk JTD kende ik al van de 156 waarmee we in september naar Monza geknald zijn, maar de combinatie van de twee was nieuw voor mij. De motor is alleszins een stuk beter gedempt dan in de 156, en is erg romig. Het onderstel had (op droog wegdek en met dank aan de Q2 en de brede sloffen) weinig moeite met de pk's, ik hoop dat ik hem ook eens kan testen als het regent, en zonder teveel volk aan boord (nu waren we met vier). Ook het interieurtje paste als gegoten (heerlijke sportzetels, zwart leer met rode naden), lekker zwaar stuurtje en geen koppelreacties in het stuur bij bruut optrekken. De spoorgevoeligheid kon beter, maar da's dan ook het enige nadeel dat ik kon ontdekken.
Vandaag kreeg ik dan het nieuws te horen dat ze de knoop hebben doorgehakt, ze gaan een GT bestellen, een zwarte JTD (waarschijnlijk toch zonder Q2, aangezien ze rustige chauffeurs zijn)
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Zaterdag kwam de zon er weer even door , hoog tijd dus om de Giulia nog eens van stal te halen en een toertje te doen. Man man, dat deed goed.
Op het laatste autosalon had ik afgesproken met een bevriend koppel, dat op zoek is naar een vervanger voor hun Golf III, ze zochten iets met een toffe lijn, maar toch gebruiksvriendelijk en niet te duur in gebruik. Ze hadden onder andere al aan de A5 gedacht, maar ook een Qashqai en een Alfa GT vonden ze wel iets. Uiteraard heb ik mijn uiterste best gedaan om de grote koffer, het lage verbruik en de prachtige lijn van de GT te benadrukken. Zaterdag hadden ze dan een testrit vastgelegd, en kwamen ze even van Kortrijk naar Antwerpen om hem te laten zien.
Het betrof een rode JTD met Q2 differentieel, een erg mooi kleurtje trouwens, in combinatie met de 18" velgen. Ik had tot nu toe al wel eens met een GT V6 gereden, en de 150 pk JTD kende ik al van de 156 waarmee we in september naar Monza geknald zijn, maar de combinatie van de twee was nieuw voor mij. De motor is alleszins een stuk beter gedempt dan in de 156, en is erg romig. Het onderstel had (op droog wegdek en met dank aan de Q2 en de brede sloffen) weinig moeite met de pk's, ik hoop dat ik hem ook eens kan testen als het regent, en zonder teveel volk aan boord (nu waren we met vier). Ook het interieurtje paste als gegoten (heerlijke sportzetels, zwart leer met rode naden), lekker zwaar stuurtje en geen koppelreacties in het stuur bij bruut optrekken. De spoorgevoeligheid kon beter, maar da's dan ook het enige nadeel dat ik kon ontdekken.
Vandaag kreeg ik dan het nieuws te horen dat ze de knoop hebben doorgehakt, ze gaan een GT bestellen, een zwarte JTD (waarschijnlijk toch zonder Q2, aangezien ze rustige chauffeurs zijn)
Comment