Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 1996 Alfa Romeo GTV 2.0i Lusso

Iemand interesse in 1996 GTV 2.0i Lusso?

Verkoop spijtig genoeg de mijne, want heb iets groters nodig....
    (maar blijf bij het Italiaanse hoor )

Indien interesse:
    De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

(prijs is bespreekbaar)

tel:
    0475 95 73 39
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Dit met een trekhaak en een dieselmotor en ik ben gesteld voor m'n eenmanszaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
        Dit met een trekhaak en een dieselmotor en ik ben gesteld voor m'n eenmanszaak.
        U vraagt?

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Ziet er goed uit. Jammer dat het minimumbod al gehaald is, en de aankoop is nog niet voor deze maand. Anders een 156 sportwagon, maar die zijn duurder.

Comment

• Eentje met die 2.0 V6 Turbo.

T'zou niet renderen met dat vermogen en dat verbruik.

Anders een 155, dat heeft misschien een neerklapbare achterbank?

Last edited by ; 22/02/2008, 16:59.

Comment

http://www.2dehands.be/alfa-164-supe...ubriek=auto_be

Eentje met die 2.0 V6 Turbo.

T'zou niet renderen met dat vermogen en dat verbruik.
              Als 't u kan troosten, ik dacht dat de turbo ook defect was (mijne privémechanieker was daar al eens voor gaan horen)
              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                Als 't u kan troosten, ik dacht dat de turbo ook defect was (mijne privémechanieker was daar al eens voor gaan horen)
                Zou goed kunnen, hij wilt niet verkopen met keuring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dizys75 Bekijk Berichten
                  Iemand interesse in 1996 GTV 2.0i Lusso?

Verkoop spijtig genoeg de mijne, want heb iets groters nodig....
                  (maar blijf bij het Italiaanse hoor )

Indien interesse:
                  De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

(prijs is bespreekbaar)

tel:
                  0475 95 73 39
                  oh gast

Comment

• mijn ex

Comment

• wie gaat deze geile schoonheid adopteren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        de enige brera die ik ooit écht kunnen smaken heb.
                        Goh jongen... die velgen en verlaging, op de nieuwe MY2008 Brera, Q4 2.4JTDm (Squadra), panoramisch dak en heerlijk Alfa Unica addenda.
                        Waar kan ik wisselen?

Comment

• Ik zal 1 van de dagen eens wat foto's gaan maken van de Brera die hier in Turnhout bij Anthonissen staat, die is ook megavet. Zwart, met 19-duims zwarte bbs-velgen met gepolierde rand en een verlaging....

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                          Goh jongen... die velgen en verlaging, op de nieuwe MY2008 Brera, Q4 2.4JTDm (Squadra), panoramisch dak en heerlijk Alfa Unica addenda.
                          Waar kan ik wisselen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichten
                            Ik zal 1 van de dagen eens wat foto's gaan maken van de Brera die hier in Turnhout bij Anthonissen staat, die is ook megavet. Zwart, met 19-duims zwarte bbs-velgen met gepolierde rand en een verlaging....

Echt?

Nog niet gezien.

Enkel die blauwe in het industriepark.

Comment

• Zou dat te verantwoorden zijn,als zelfstandige met een oude italiaanse berline of stationwagen met trekhaak en remork rondrijden i.p.v. een camionette? Een personenwagen is natuurlijk maar voor max 75% inbrengbaar terwijl je een lichte vracht voor 100% kan inbrengen. Zo'n italiaanse sloep kost dan wel weer geen knijt op de 2ehandsmarkt.

Comment

• Kleine tetjes.

Comment

Zou dat te verantwoorden zijn,als zelfstandige met een oude italiaanse berline of stationwagen met trekhaak en remork rondrijden i.p.v. een camionette? Een personenwagen is natuurlijk maar voor max 75% inbrengbaar terwijl je een lichte vracht voor 100% kan inbrengen. Zo'n italiaanse sloep kost dan wel weer geen knijt op de 2ehandsmarkt.
                                  Je geeft zelf al een beetje het antwoord zoon .

Stel dat je voor 10k een degelijke lichte vracht kunt kopen , die je voor 100 % kan inbrengen . Dan staat daar tegenover dus een " sloep " van maximaal 5k die je maar voor 75 % kan inbrengen en waar je ook 25 % puur plezier aan kunt beleven . Ik zou wel weten wat kiezen .

Wat ik eigenlijk wil zeggen : Maak niet de fout van veel beginnend zelfstandigen : Heel veel kosten maken om ze allemaal optimaal te kunnen aftrekken van hun belastingen ... en dan plots worden ze geconfronteerd met het feit dat ze die dingen wel nog moeten betalen ook met hun in eerste instantie beperkt inkomen .

Kies dus voor goedkoop en fun en je komt er wel , zoals steeds .
                                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• prachtig!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                      Je geeft zelf al een beetje het antwoord zoon .

Stel dat je voor 10k een degelijke lichte vracht kunt kopen , die je voor 100 % kan inbrengen . Dan staat daar tegenover dus een " sloep " van maximaal 5k die je maar voor 75 % kan inbrengen en waar je ook 25 % puur plezier aan kunt beleven . Ik zou wel weten wat kiezen .

Wat ik eigenlijk wil zeggen : Maak niet de fout van veel beginnend zelfstandigen : Heel veel kosten maken om ze allemaal optimaal te kunnen aftrekken van hun belastingen ... en dan plots worden ze geconfronteerd met het feit dat ze die dingen wel nog moeten betalen ook met hun in eerste instantie beperkt inkomen .

Kies dus voor goedkoop en fun en je komt er wel , zoals steeds .
                                      die wijsheid

Gisteren ben ik eens achter het stuur gekropen van een pre-facelift 166 2.4 jtd (150 pk), oooohhh wat staat die ineens hoog op mijn verlanglijstje: heerlijk veel koppel onderin, stille en melodieuze motor, ruim genoeg voor de kids en hun speeltjes, echt een comfy familiekar om in één ruk mee naar Italia te knallen zonder moe te worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                        die wijsheid

Gisteren ben ik eens achter het stuur gekropen van een pre-facelift 166 2.4 jtd (150 pk), oooohhh wat staat die ineens hoog op mijn verlanglijstje: heerlijk veel koppel onderin, stille en melodieuze motor, ruim genoeg voor de kids en hun speeltjes, echt een comfy familiekar om in één ruk mee naar Italia te knallen zonder moe te worden...
                                        Inderdaad
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                        X