of hoe lekker je een vijfdeus kunt maken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
Binnen 2 weken testritje met de GT 1.9 JTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenNet enkele pics gevonden die zwoemba echt niet leuk zal vinden ...
Zwart, verlaagd, SuperSport velgen en 3deurs
Jammie.
En toch wil ik een GTV
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenlaat liever die Bertone Veloce's zien op de achtergrond in plaats
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten
Prachtige collectie alfa's. Wat doen zij tegen het roesten? (Waarvoor alfa vroeger bekend stond )
Neem ook maar een kijkje in het oldtimer-subforum, daar staan nog wel een paar alfa-classics
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBlijft zo'n knappe wagen hé. Nog ff getwijfeld tussen dit en een A3 Sportback (raar maar waar), maar met de voordelen die ik had op de A3 kon ik die moeilijk laten staan. Hmz
Tja... moest ik van kindsbeen af niet zo zot van BMW geweest zijn was die bestelling misschien alsnog geannuleerd geworden want ik was direct onder de indruk van die GT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zwiep Bekijk BerichtenDie GT is inderdaad echt ferm. Toen ik de bestelling van mijn E46 net getekend had moest ik nog even bij de Alfa/Fiat dealer zijn (ik had vroeger een Fiat Stilo) en toen stond die GT daar nog onder een doek in de werkplaats want enkele dagen later was het voorstelling. Toen de verkoper hoorde dat ik mij een E46 Coupé gekocht had haalde hij snel het doek van die GT en mocht ik eens kijken.
Tja... moest ik van kindsbeen af niet zo zot van BMW geweest zijn was die bestelling misschien alsnog geannuleerd geworden want ik was direct onder de indruk van die GT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHet is natuurlijk wel zo dat de E46 Coupé ook echt een pareltje is Tussen die 2 zou ik ook twijfelen, tussen de huidige 3 coupé en de Alfa GT kies ik resoluut de GT. Maar als ik echt mag kiezen een A5. Maar toch, die GT
De GT valt dan nog mee al is dat relatief natuurlijk. Ik had wat miserie met die Stilo en mede daardoor wou ik eens iets anders dan een auto uit de Fiat groep maar alleen al qua design is zo een GT toch noch altijd een BOM!
Comment
-
-
Persbericht :
Alfa 8C Spider in wereldpremière op Salon van Genève
Op dinsdag 4 maart aanstaande wordt op het Salon van Genève de Alfa 8C Spider in absolute wereldpremière voorgesteld.
De fascinerende 8C Spider is rechtstreeks afgeleid van de 8C Competizione, de Gran Turismo die intussen het hart van autoliefhebbers van over de hele wereld heeft veroverd, en zal eveneens gelimiteerd zijn tot een oplage van 500 exemplaren.
De rijsensaties die de 8-cilinder 4,7-liter van 450 pk gekoppeld aan een gerobotiseerde versnellingsbak met 6 versnellingen teweeg brengen zullen dankzij het open dak een extra dimensie krijgen.
De dag van de officiële lancering zullen ook de reservaties geopend worden, waarbij klanten door middel van een officieel reservatiedocument hun interesse kenbaar kunnen maken voor dit nieuwe model.
Het aantal toegewezen Alfa 8C Spiders voor onze markt is momenteel nog niet bekend en wordt in een later stadium bevestigd. De prijs van deze schitterende bolide wordt op 4 maart bekend gemaakt.
Brussel, 29 februari 2008.
Comment
Comment