Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
    ai ai ai.
    Wat "ai ai ai"?

Zeg nu nie dat dat lelijk is he...Zender Sienna
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
      Net enkele pics gevonden die zwoemba echt niet leuk zal vinden ...

Zwoemba is niet de enige! Ooit moet ik een Alfa hebben, heb ik zojuist besloten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        Wat "ai ai ai"?

Zeg nu nie dat dat lelijk is he...Zender Sienna

ai ai ai... te kleine bandenmaat.

die band moet hoger zijn. Dit trekt op niks.

ben daar nogal fanatiek in. Als je dan toch zoveel moeite doet en geld uitgeeft om je auto zo smaakvol te maken... zorg dan toch tenminste dat je de juiste banden op je velgen legt. Dit komt 1. ongelooflijk goedkoop over; 2. stijlloos over.

Een band is belangrijker dan je denkt voor het uitzicht/de uitstraling van een wagen... volgens mij toch...

Comment

Zo wil ik er ene,geen bumpers,semi slicks,kooi,kuipzetels,...AF!

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          Knappe brera, zet hem hier thuis maar af!

Ja hier ook graag,machtige velgen.

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten

Deze zou mooi asssortie staan met de 1750,toch al besteld,ik hou nog steeds meer v/d Coupé

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          ai ai ai... te kleine bandenmaat.

die band moet hoger zijn. Dit trekt op niks.

ben daar nogal fanatiek in. Als je dan toch zoveel moeite doet en geld uitgeeft om je auto zo smaakvol te maken... zorg dan toch tenminste dat je de juiste banden op je velgen legt. Dit komt 1. ongelooflijk goedkoop over; 2. stijlloos over.

Een band is belangrijker dan je denkt voor het uitzicht/de uitstraling van een wagen... volgens mij toch...
          Ge zijt inderdaad een fanatieke muggezifter,.......
          maar ge hebt absoluit gelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
            Ja hier ook graag,machtige velgen.
            Ma echt è

Deze zou mooi asssortie staan met de 1750,toch al besteld,ik hou nog steeds meer v/d Coupé
            Ma echt è

Ge zijt inderdaad een fanatieke muggezifter,.......
            maar ge hebt absoluit gelijk.
            Ma echt è
            Omdat hij het zo schoon kan uitleggen, iets dikkere band -->AF

Comment

• Deze onder mijn 147,al vrees ik dat 20" meer iets voor op een brera is.

Deze had ze ook beter gehad ipv M6 velgen.Anders niet mis.

Comment

• Die M6 velgen zijn inderdaad niet lelijk.

Zonet boodschappen gaan doen met de 159, gemiddeld verbruik 17.8L (grootste stuk autostrade) => Dat kan toch niet, gemiddeld verbruik tot nu toe is 16.4L vanaf dinsdag en mijn vader rijdt 90% autostrade.. LOL
                Met de 166 lag het verbruik rond de 11L... Wat een verschil... Komt dat door die Q4 ofzo??

Comment

• 16.4 met 90%autostrade
                  met Q4 verbruikt hij wel iets meer dan zonder Q4, maar dat gaat er toch 'een beetje' over

Comment

16.4 met 90%autostrade
                    met Q4 verbruikt hij wel iets meer dan zonder Q4, maar dat gaat er toch 'een beetje' over
                    Denk ik ook ja, vader was ook verschoten. Maar ik meen ergens op een alfa forum hetzelfde gelezen te hebben. Kga het nog eens opzoeken
                    Hij rijdt wel goed maar niet zo goed als de 166 3.2, hij lijkt minder krachtig eigenlijk.

Edit : Mensen op dat alfa forum zeggen net hetzelfde, verbruik van 1:6 => 16.66L /100km dus? Ze spreken daar ook over een software update die verbruik zou doen dalen. Diegene der er over klaagde heeft zijn 159 blijkbaar te koop gesteld
                    Last edited by ; 01/03/2008, 12:37.

Comment

• wat een k*t-motor
                      verbruik is dus enorm gestegen en het geluid is achteruitgegaan
                      prestaties, niet vergeten dat een 159 al veel weegt Ik gok dat een SW Q4 ongeveer even zwaar is als de 166 hoor

Comment

wat een k*t-motor
                        verbruik is dus enorm gestegen en het geluid is achteruitgegaan
                        prestaties, niet vergeten dat een 159 al veel weegt Ik gok dat een SW Q4 ongeveer even zwaar is als de 166 hoor
                        1515 kg voor een 166 3.2 ; 240 pk @ 6200 rpm en 289 Nm @ 4800 rpm
                        1730 kg voor een 159 3.2 SW ; 260 pk @ 6200 rpm en 322 Nm @ 4500 rpm

Blijkbaar toch 200kg meer, daardoor 5L/100km extra verbruik?
                        En voelt minder powerfull aan alhouwel meer pk's en koppel en volgens de cijfers zelfs sneller als de 166.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                            1515 kg voor een 166 3.2 ; 240 pk @ 6200 rpm en 289 Nm @ 4800 rpm
                            1730 kg voor een 159 3.2 SW ; 260 pk @ 6200 rpm en 322 Nm @ 4500 rpm

Blijkbaar toch 200kg meer, daardoor 5L/100km extra verbruik?
                            En voelt minder powerfull aan alhouwel meer pk's en koppel en volgens de cijfers zelfs sneller als de 166.
                            schandalig zwaar, dat ze maar snel aan MY08 beginnen (gewichtsbesparing van 80kg, nog altijd overgewicht dus).
                            200kg meer en 4wielaandrijving, dan is er meerverbruik...maar toch geen 5 liter he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Lekker kontje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Naar een GTV gaan kijken ?
                                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                  Naar een GTV gaan kijken ?
                                  Nee, ik begin daar niet meer aan

Waarom?

Comment

schandalig zwaar, dat ze maar snel aan MY08 beginnen (gewichtsbesparing van 80kg, nog altijd overgewicht dus).
                                    200kg meer en 4wielaandrijving, dan is er meerverbruik...maar toch geen 5 liter he.
                                    Inderdaad, fuckers. Hopelijk gaat de 169 meer te bieden hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                                      169
                                      *word nu al zééér ongeduldig*

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

Working...
                                          X