Maffiabak
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ook tekst over die zaak?
Ik denk dat't over die minister die toen vermoord werd ofzoiets..
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenMaffiabak
Comment
-
maar vooral de prijs!!!
15000 CHF = 9500 EUR
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenook tekst over die zaak?
Ik denk dat't over die minister die toen vermoord werd ofzoiets..
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
weinig maffia aan dus...
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichtenidd, de kidnapping van Aldo Moro in de via Fani in Rome, waarbij vijf van zijn lijfwachten werden neergekogeld. Hijzelf werd later teruggevonden in een R4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenweinig maffia aan dus...Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtencan't blame me
Ik heb me nog nooit zo geamuseerd tijdens een 20minuten testrit achter het stuur. En een halve tank benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenIk heb me nog nooit zo geamuseerd tijdens een 20minuten testrit achter het stuur. En een halve tank benzine
Wij met een 156 GTA.
Man man man... op slag verliefd
Wat een machien.
Comment
-
Vandaag een interessant gesprek gehad met de verkoper van Italcar.
De voorstelling van de Mito of whatever voor verkopers is eind maart ergens op Ballocco. Bestelling mogelijk vanaf juni. Interieur ligt nog NIET vast
Tevens is Alfa Unica geschrapt. Het bestaat nog in de vorm van kleuren, die speciaal kunnen gekozen worden, maar daar stopt het. Vergeet dus maar met leder overtrokken dashes en dergelijks moois. Na 2 maand is het plan stilgelegd. Wel is er eentje bij Italcar vertrokken met dergelijke dashboard. Een GT.
Tevens stond er op het salon een witte 159 Ti met grijze velgen. Grijze velgen ==> ook geschrapt. Spuitproces is te duur... enz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenTevens is Alfa Unica geschrapt. Het bestaat nog in de vorm van kleuren, die speciaal kunnen gekozen worden, maar daar stopt het. Vergeet dus maar met leder overtrokken dashes en dergelijks moois. Na 2 maand is het plan stilgelegd. Wel is er eentje bij Italcar vertrokken met dergelijke dashboard. Een GT.
Tevens stond er op het salon een witte 159 Ti met grijze velgen. Grijze velgen ==> ook geschrapt. Spuitproces is te duur... enz...
Alfa, gotta love 'em...
Comment
Comment