Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEn zelfs dan toch enkel als weekendcar, zoals zwoemba zou willen, dagelijks met zoiets rijden is volgens mij psychisch onmogelijk
menselijke evolutie door alfa's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Het is dus de daily ( geweest) van de gewezen Alfagaragist die onze Spider zo super heeft gemaakt .
Kopen die bak !!! Echt geen geld .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenLijkt mij inderdaad wel een koopje, ongetwijfeld enorm goed verzorgd en gekoesterd
Waarom is het ook zo moeilijk om papa te overtuigen een auto te kopen die exact hetzelfde uitziet, even oud is en bijna evenveel kilometer heeft als de huidige..?
De 166 is inderdaad een koopje . Enkel jammer dat de eigenaar zelf niet echt internet-" gevoelig" is . Anderen verkopen de wagen dus voor hem . En op die manier wordt de geschiedenis van deze wagen een beetje oneer aangedaan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenJe zal het niet graag horen , maar ik vind je vader een verstandig man .
Het is ook veel te gek om die wagen te kopen, zelfs met een prijs die zó laag is. En vermogen gebruikt papa toch niet veel (niet meer), dus de 2.0TS is is meer dan genoeg.
De 166 is inderdaad een koopje . Enkel jammer dat de eigenaar zelf niet echt internet-" gevoelig" is . Anderen verkopen de wagen dus voor hem . En op die manier wordt de geschiedenis van deze wagen een beetje oneer aangedaan .
Lang leve de alfa-reputatie
ps eigelijk vind ik het wel spijtig dat het een zilveren is, die kar in rosso proteo...
zo dus:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenPrachtig interieurkleurtje, zwoemba!
Wat ik niet snap, is dat garages auto's meegeven om te testen die helemaal niet in orde zijn, hoe kan je dan verwachten dat mensen die auto kopen?
Ik heb zo ooit ook eens een auto "in perfecte staat" getest, met lege benzinetank, defecte bobijnen en een loshangende uitlaatOorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenGeurts kennende zal dat een wagen zijn van iemand die een Opel bij hem gekocht heeft, die Geurts dan gewoon bij hem tussen de occasies zet maar de particulier hem zogezegd verkoopt (geen garantie, geen herstellingen,...)
Comment
-
Nee! rijdt die 166 nog steeds? daar moet zot veel geld ingestoken zijn...
ik werkte nog voor Festraets toen die op "'t hof" stond bij hen... die wagen was enkel nog goed voor wisselstukken... wat een sleurebak!
Maar blijkbaar rijdt 'ie terug/nog steeds...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenEr zou wel iets meer moetne tegenover staan als een 2 liter naft, om de gebreken te compenseren. Geef mij maar een V6.
Misschien moet ik maar de isolatie uit de 147 gooien, kan ik tenminste deftig genieten van mijn zotte 1600
Comment
-
Idd een beestig interieur, al mocht het wel eens goed opgekuist worden... Zetels waren ook nog in goede staat, ook een redelijke zeldzaamheid.
Daarna trouwens nog eens langs een Honda dealer gepasseerd en toen uitkwam dat ik met een Alfa rij keek hij en zei "Innige deelneming"
Stomme idioot.
Nuja, Alfa rijders weten dat ze met een klotebak rijden en gaan er dan ook "charmanter" mee om
Gisteren trouwens een stuk beton meegepakt Zo'n stootgedoe op een parking, ik dacht dat de neus er nog ging kunnen overgaan, niet dus... Gelukkig zie je enkel wat krassen als je echt onder de auto gaat liggen, so no worries
Comment
Comment