Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat is richting wijgmaal, aan de nieuwe pomp van AS-OIL naast dat ding van bouwmaterialen.
Aan de overkant van de Covee
Ja, die van Wilsele dorp. Als je die straat waar vroeger op de hoek café de welkom was inslaat, daar heb je ook een garage en als je die baan blijft volgen kom je uit aan de kerk.
Ja, die van Wilsele dorp. Als je die straat waar vroeger op de hoek café de welkom was inslaat, daar heb je ook een garage en als je die baan blijft volgen kom je uit aan de kerk.
maar het is niet in een dorp
Als je van op het engels plein vertrekt, rij je langs de Manhattan-studio's, door die bocht, over de verkeersdrempel en juist na die drempel staan altijd een hoop auto's naast elkaar.
daar staat ie tussen.
Als je van op het engels plein vertrekt, rij je langs de Manhattan-studio's, door die bocht, over de verkeersdrempel en juist na die drempel staan altijd een hoop auto's naast elkaar.
daar staat ie tussen.
Beide hun standpunt klopt wel. De wagens staan idd aan de vaartkant. Maar de carosserie waarnaar Jarno verwijst staat zoals sepultura zegt in een zijstraat daarvan die richting de kerk gaat.
maar wat een nutteloze discussie infeite :p
En het is wel dorp => wilsele-dorp :o
daar staat ie tussen.
Die andere was echt mottig. Die had een stijle voorbumper zonder luchthapper en die had deze wielkasten niet. Die velgen waren ook wel meen ik mij te herinneren.
Die Giulietta is een grijze, heeft roest aan de voorruit en de rechtervoordeur is ook ver heen. De motorkap is van plastic (of is dat standaard) en ziet afgeleeft mat zwart/grijs. De gardebou aan die kant ook. De wielkassen zien er nog goed uit. De carrosserie is nog vrij goed in orde behalve op die punten die ik al genoemd heb. Waanzinnig knappe velgen een mooi stuur en een leuke pookknop , en koplampruitenwissers Alfa logo's ontbreken vooraan en achteraan. In de juiste handen is 'ie nog te redden denk ik.
Die Giulietta is een grijze, heeft roest aan de voorruit en de rechtervoordeur is ook ver heen. De motorkap is van plastic (of is dat standaard) en ziet afgeleeft mat zwart/grijs. De gardebou aan die kant ook. De wielkassen zien er nog goed uit. De carrosserie is nog vrij goed in orde behalve op die punten die ik al genoemd heb. Waanzinnig knappe velgen een mooi stuur en een leuke pookknop , en koplampruitenwissers Alfa logo's ontbreken vooraan en achteraan. In de juiste handen is 'ie nog te redden denk ik.
idd.
ik zag enkel de plastic motorkap, alle emblemen weg en de spullen die nog in de auto lagen
ik kon niet meer inspecteren omdat ik nog moest werken
Comment