Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @Alfa33vs75: ik weet ook nog een 75 stilstaan - in betere staat -

jij mss ook? 't is op de baan van Vorst naar Kwaadmechelen ter hoogte van Genendijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dracuna Bekijk Berichten

mmmmmm zo mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mong Da Great Bekijk Berichten
        Zouden die quadrifoglio logo's ook appart te verkrijgen zijn?
        Zeker, oa via de Scarb clubwinkel (zie ook http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=30835)
        De man van Van Steenkiste heeft ons op de 147-meeting verteld dat die klavertjes terug veel meer gaan opduiken op seriemodellen (onder de lak aangebracht, schijnt erg knap te zijn)
        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
          Voor al die Alfalovers hier :

Op zondag 1 juni is er registerdag van onze club in Oud Beijerland . Helemaal niet zo ver dus , zeker niet voor de Kempenaren .

De uitleg .
          Jammer, zondag = werkdag ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
            @Alfa33vs75: ik weet ook nog een 75 stilstaan - in betere staat -

jij mss ook? 't is op de baan van Vorst naar Kwaadmechelen ter hoogte van Genendijk
            dat is een lichtgroene 1.8 ie met originele Alfa wieldoppen (grigio medio 776) en die staat met zijn snuit richting autostrade?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten
              dat is een lichtgroene 1.8 ie met originele Alfa wieldoppen (grigio medio 776) en die staat met zijn snuit richting autostrade?
              jep, dat is ie... ik vind het trouwens meer een grijze maar allé

hij staat daar wel een beetje verloren precies, gebeurt niet veel mee

Comment

jep, dat is ie... ik vind het trouwens meer een grijze maar allé

hij staat daar wel een beetje verloren precies, gebeurt niet veel mee
                klopt de beste man wil er helaas veel te veel centen voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten
                  klopt de beste man wil er helaas veel te veel centen voor
                  hoeveel?

Comment

hoeveel?

1000 euro.

het toeval wil dat ik deze wagen +- 3 jaar geleden al grondig bekeken heb,
                    werd toen aangeboden op kapaza,en ik ben gaan kijken en een grondige 75 inspectie gedaan.
                    rembekrachtiger,hoofdremcilinder was stuk TOEN.
                    kwa roest was er een extra gat in de kofferuimte,parafan slecht,bodem niet goed,en wieltoeren waren krokant.

Comment

• en hij zal er na drie jaar buiten staan niet beter op geworden zijn

dat vind ik wel spijtig, dat ze voor de lieve centen een auto laten verloren gaan.

ik schrijf alvast op de agenda: foto gaan maken van die 75

Comment

• Als Italie liefhebber (en dus ook Alfa Romeo) heb ik afgelopen week dit Alfa topic door zitten kijken, gewoon pagina voor pagina en wowww...............prachtige plaatsjes.
                        Het heeft de nodige uurtjes gekost maar was het zeker waard en vandaar me maar gelijk aangemeld, dit is het gaafste autoforum die ik ooit ben tegen gekomen, super gewoon.

Maargoed, zelf heb ik ook de nodige Alfa,s gereden maar ook de directe familie van Alfa, Lancia.
                        Ook heb ik uiteraard diverse anders merken gereden zoals BMW (moest toen kiezen tussen een Alfa Romeo 75 3.0 en een BMW 323i), Opel, Renault en Toyota maar zal hieronder de italiaanse modellen kort omschrijven.

Als eerste italiaan kwam er een:
                        -Lancia Delta HF intergrale turbo

Sindsdien kwamen er nog diverse anderen italiaanse wagens:
                        -Alfa Romeo 155 V6
                        -Alfa Romeo 155 V6 (maar nu voorzien van vrijwel alle opties)
                        -Alfa Romeo 156 V6
                        -Lancia Lybra 2.0 20v ( 5 cylinder automaat)
                        -Lancia Phedra 3.0 V6-24v

Nu was ik vorige week wat aan het kijken voor een cabrio en kwam zo ook bij de modellen van Fiat en Alfa terecht en zo via via op deze site.
                        Last edited by ; 18/05/2008, 01:10.

Comment

• Er ontbreekt dus duidelijk een GTV V6 in de collectie

Respect en welkom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                            Er ontbreekt dus duidelijk een GTV V6 in de collectie

Respect en welkom
                            Dank je.

Een GTV V6 zal zeker leuk zijn maar dat zijn er meer, de Spider modellen kunnen mij zeker erg bekoren en zeker het huidige model Spider vind ik vreselijk mooi.
                            Maargoed, ook de Brera is mooi, de 159 is mooi en ga zo maar door...

In een garage naast de mijne staan ook wagens van een Alfa liefhebber zoals een oude Spider en een jonge Spider maar ook een rode SZ........
                            Helaas kan ik die man niet en zie ik hem nauwelijks, zie hem slechts af en toe als ie van wagen komt wisselen en dat is alleen bij zeer mooi weer..

Wellicht ook een bekende op het forum of van een club maar wat ik bedoelde te zeggen, bij het zien van al die Alfa,s die o.a hij ook heeft staan zou ik moeilijk een keuze kunnen maken.
                            Alle modellen hebben eigenlijk wel wat aantrekkelijks, één ding staat voor mij wel vast en dat is dat een V6 bij mij wel de voorkeur heeft maar dat was wellicht al duidelijk.

Comment

• @alfa33vs75...

Hier is ie al! En je hebt gelijk, het is inderdaad een groene (grijsgroen)

...

en per toeval kwam ik tijdens m'n ritje deze morgen ook het rood scheurijzer met z-plaat tegen, zie ik regelmatig bollen en wordt sportief bereden amaai

zalige wagen, ik denk zelfs dat je hem kent, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                Wat een juweeltje

Comment

@alfa33vs75...

Hier is ie al! En je hebt gelijk, het is inderdaad een groene (grijsgroen)

...

en per toeval kwam ik tijdens m'n ritje deze morgen ook het rood scheurijzer met z-plaat tegen, zie ik regelmatig bollen en wordt sportief bereden amaai

zalige wagen, ik denk zelfs dat je hem kent, niet?

mooie foto s hoor,de eigenaar van de rode kan ik heel goed ja

Comment

• Comment

• Mijn droom hierboven

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X