Daarnet aan den Delhaize nog kwijlend naar een witte "coda tronca" spider aan het kijken geweest, met ouder koppel erin, dakje eraf en dan met rustig brabbelende motor de parking verlatend... Zaaaalig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenEn, iets nieuws gemerkt??
Nieuwe site wordt met veel tromgeroffel aangekondigd, maar er is niks veranderd... ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Hoe loopt zo'n GTV trouwens op LPG ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenJammer van de X...- .... nummerplaat en de kilometers ....
LPG op een Twin spark levert normaal geen problemen op, op het nederlandse 166forum rijden ze bijna allemaal op lpg
Comment
-
probleem met 159
Heb een probleem in mijn 159 als ik rem vallen mijn boxen uit of klink er gekraak door mijn boxen om na een tijdje weer aan te slaan soms kort soms lang , naar garage geweest gisteren en vandaag terug gekregen is hersteld zeggen ze , kom thuis en weer hetzelfde probleem , is er iemand die op de hoogte is van dat probleem of die het ook al is voor gevallen , zou het graag weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIk vind dat nonkel BOR nog eens moet langskomen in dit topic
wie heeft er zijn mond voorbij gepraat ??
afin maakt helemaal niks uit... om een lang verhaal kort te maken na lang zoeken, mailen, bellen, kijken en rijden heb ik mij vorige zaterdag dit aangeschaft:
het is een nederlandse bertone 1750 GTV eerste serie uit 1969... wagen is zo goed als in originele staat.
gisteren opgehaald met michel en vanuit Den Haag naar huis gereden: probleemloze rit en man wat rijdt en stuurt dat geweldig .....
nu even de platen terugsturen naar de vorige eigenaar, wachten op exportdocument, naar de douane, keuren en verzekering aanvragen en dan rijden maar ....
foto's volgen later..... ik ben nog efkes aan het bekomen van de emoties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BOR Bekijk Berichtenwie heeft er zijn mond voorbij gepraat ??
Ik versta Hollands, dus lees ik mee op alfaforum.nl
btw, prachtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenGij zelf
Ik versta Hollands, dus lees ik mee op alfaforum.nl
btw, prachtig
Comment
-
Zo'n 1750 GTV is een prachtige auto. Ik droom er van om er ééntje te kopen in 2 jaar en zelf te restaureren. Het zou wel mijn eerste restauratiewerkje zijn, en tegelijk een cursus volgen. Hopelijk komt dat goed....
Hoeveel betaal je ongeveer voor een goed exemplaar als ik vragen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenJammer van de X...- .... nummerplaat en de kilometers ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daud Bekijk BerichtenDe V6 op LPG loopt vlot en verbruikt iets van een 14l
Comment
Comment