OBH400
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOBH400
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenZijn op 22 juni je examens al afgelopen ?
Ja!
wat waar en hoe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa!
wat waar en hoe?
BelOTTOclassic in Geel . OBH en wij komen ook , samen met nog zo'n dertigtal Alfisti .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk BerichtenVoor degene die het nog niet weten, op 20 en 21 juni komt Squadra naar Brugge. Ik heb al een afspraak
Je zal het je niet beklagen... M'n nonkel heeft het vorig jaar ook gedaan op zijn 159 en is er nog altijd supertevreden van
Comment
-
Ik vind dat vet
schmidt TH-lines met platte naafkapjes
edith zegt dat het ook de Ronal Turbo's zonder opschrift kunnen zijn...
Amerikaanse bumpers vliegen er wel onmiddelijk afLast edited by quadrifoglio; 04/06/2008, 15:55.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenOok wel een bekende kar, de Alfaholics GTA replica met twin spark-motor
Comment
-
echt he
specs:
Power – 198bhp (soon to be 210bhp)
Torque – 160 lb/ft
Weight – 875 kg
Power/Weight ratio – 226bhp/tonne soon to become 240bhp/tonne
Brakes – Front:- 300mm rotor, 6-Pot Alfaholics caliper, Rear:- Standard
Transmission – AP Racing clutch, lightweight gear kit, trackday LSD unit,
Wheels – Alfaholics 7x15” GTA Veloce ET29
Tyres – Bridgestone Potenza S02 Pole Position
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Daarom wil ik dus een Giulia GT
Hoewel ik er wel geen GTA replica van ga maken
en ik vindt't iets om trots op te zijn als je dat kan.
alfaholics gta replica
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenik zou het wel doen! die mannen hebben echt wel knap werk geleverd!
en ik vindt't iets om trots op te zijn als je dat kan.
alfaholics gta replica
Ik vind het een zalige wagen, maar lijkt mij dat je daar meer geld dan kennis voor nodig hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHeb je ergens een link naar het volledige project?
Ik vind het een zalige wagen, maar lijkt mij dat je daar meer geld dan kennis voor nodig hebt.
Comment
-
-
Laat maar komen.
Eén van de knapste wagens van de laatste tijd eigenlijk, al mag je hem niet pal van opzij bekijken, wegens de iets te lange overhang vooraan (in feite valt het op deze foto ook nogal op).
Wat me ook opvalt: veel patsers hebben een 159. En vreemd genoeg wordt die wagen er niet marginaler door. Allicht ook wel omdat die patsers hem meestal niet "tjoenen".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
Laat maar komen.
Eén van de knapste wagens van de laatste tijd eigenlijk, al mag je hem niet pal van opzij bekijken, wegens de iets te lange overhang vooraan (in feite valt het op deze foto ook nogal op).
Wat me ook opvalt: veel patsers hebben een 159. En vreemd genoeg wordt die wagen er niet marginaler door. Allicht ook wel omdat die patsers hem meestal niet "tjoenen".
Comment
Comment