Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Startte net de motor en hoor ik een ratel die ik nog nooit gehoord heb. Als ik goed luister komt hij uit het motorblok zelf en naarmate het toerental stijgt wordt de ratel ook erger. 'k Had al gelezen dat het misschien de aircopomp zou kunnen zijn maar dat is het niet
Verder stond m'n kilometerteller weer te pinken en m'n koffer zogezegd open, ma bon... contact ff afleggen, opnieuw aanleggen en da's opgelost
Riemen zijn vervangen aan 50 000 en ik denk dat ik er nu een 73 000 heb... Dat moet toch nog in orde zijn?
Edith zegt al 75450 km
Niet alleen naar de kilometers kijken, ook de leeftijd speelt een rol! (maximum 3 jaar of 60000 km, maar bouw gerust wat extra marge in).
Dat geratel kan wel eens de nokkenasversteller zijn (voor zover er eentje opzit, ik ben niet zeker bij de 1.6 105 pk), als die verslijt krijg je een soort dieselratel, en om die te vervangen moet de distributieriem er wel af, dus best tegelijkertijd laten doen...
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Langs de Meensesteenweg van Roeselare richting Beitem,net voorbij frituur de Zilverberg aan de rechterkant.
Vandaag stond hij er nog.
Moest je hem kopen dan wil ik een testritje doen.
frituur zilverberg weet ik zijn ICEFARMER als ik een beetje tijd heb morgen ga ik eens gaan kijken ....
en terwijl ik daar ben een frietje eten
Startte net de motor en hoor ik een ratel die ik nog nooit gehoord heb. Als ik goed luister komt hij uit het motorblok zelf en naarmate het toerental stijgt wordt de ratel ook erger. 'k Had al gelezen dat het misschien de aircopomp zou kunnen zijn maar dat is het niet
Verder stond m'n kilometerteller weer te pinken en m'n koffer zogezegd open, ma bon... contact ff afleggen, opnieuw aanleggen en da's opgelost
Waarom zijn er zo weinig foto's van Novanta's en 116 Giulietta's te vinden op het net?
tsja er blijven gewoon al niet meer veel novanta's over , ik lees mee op een zwitsers forum en daar vertellen ze dat er in "la suisse" nog een 50-tal novanta's staan. Waarvan er een aantal zelfs nog nooit verkocht of ingeschreven zijn geweest , iemand zin in een nieuwe novanta...?
voor de 116:
guilletta 2.0 Turbo Autodelta
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Comment