Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenFout of slijtage van/in de nokkenasversteller.
Als de nokkenasversteller van een TS kapot is, klinkt de motor als een diesel. Kan bij koudstart gewoon komen omdat er nog niet voldoende oliedruk is.
Anyway, 't is weg nu en hopelijk blijft het dat ook
Misschien nog een restje van die vogel die ik omver kegelde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenLangs de Meensesteenweg van Roeselare richting Beitem,net voorbij frituur de Zilverberg aan de rechterkant.
Vandaag stond hij er nog.
Moest je hem kopen dan wil ik een testritje doen.
verkocht sedert gisteren
naar het schijnt had hij hem al 6maand staan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichtenhttp://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=95916554
Voor de liefhebbers van de 155 2.5V6... Ziet er nog proper uit en niet al te veel kms.
FACK!
Die is mooi! En voor geen geld...weinig kilometers
Had ik het geld maar...
Nog nooit gezien zo'n aanpasbare ophanging! Weet iemand hoe dat werkt? Mammie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenFACK!
Die is mooi! En voor geen geld...weinig kilometers
Had ik het geld maar...
Nog nooit gezien zo'n aanpasbare ophanging! Weet iemand hoe dat werkt? Mammie?
Waarschijnlijk liggen er in het handschoenenkastje gewoon een set verlagingsveren .
Zit trouwens een dikke bluts in en sierstrook ontbreek .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenNog nooit van gehoord bij een 155 .
Waarschijnlijk liggen er in het handschoenenkastje gewoon een set verlagingsveren .
Pappie weet het ook niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenTja...ik veronderstel dat er toch IETS veranderd als je op het knopje duwt hé
Pappie weet het ook niet?
Pappie weet het ook niet . Even op het ARTC155 gaan rondneuzen . Daar vind je vast wel iets .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenben juist gaan zien ernaar ...
verkocht sedert gisteren
naar het schijnt had hij hem al 6maand staan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenHopelijk verandert er iets als je op het knopje duwt jongen , anders ben je fout bezig .
Pappie weet het ook niet . Even op het ARTC155 gaan rondneuzen . Daar vind je vast wel iets .
Mss gaat de schietstoel af? kan ook hé!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenguilletta 2.0 Turbo Autodelta
Zo ene zoals er hier in Roeselare in die oude Alfa garage staat.Blijkbaar toch behoorlijk exclusief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenNog nooit van gehoord bij een 155 .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenGe meent het,sorry hoor. Is er hier iemand anders die dit topic volgt jou voor geweest of zo
de volgende keer als je zo een koopje ziet ... PM he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenZo ene zoals er hier in Roeselare in die oude Alfa garage staat.Blijkbaar toch behoorlijk exclusief.
Comment
Comment