Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenEcht de grootste rommel dat er op de markt is
M'n banden
Vooraan is het van een ander merk maar al redelijk versleten. Dus zou ik m'n banden van achteraan willen vooraan leggen, maarja
Plezier maken in het droog en verstand gebruiken in de regen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Enquête: Welke Alfa's lekken bij (hevige) regenval?
- 147 TS: plasje in het voetencompartiment van de passagier, afkomstig ergens uit de ventilatiekanalen
- 156 SW: Hevig druppelen, 'pissen', bovenaan de A-stijl aan de passagierskant.
Wie nog?
-166 TS: in het koffer net aan de achterruit, waarschijnlijk 1 of ander rubber dat niet meer goed aansluit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Enquête: Welke Alfa's lekken bij (hevige) regenval?
- 147 TS: plasje in het voetencompartiment van de passagier, afkomstig ergens uit de ventilatiekanalen
- 156 SW: Hevig druppelen, 'pissen', bovenaan de A-stijl aan de passagierskant.
Wie nog?De Giulia, een plas aan de voeten van de chauffeur
De 155, als je de koffer na een regenbui / wasbeurt opendoet druppelt het water van het kofferdeksel in de kofferOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIk vind die zalig
nooooooooooooooooooooo....
kerel komaan...
wat een tjoening-spullen. Ze komen precies recht uit de Auto5.
Schaamtelijk dat daar het alfa-logootje inhangt.
vind ik
Comment
-
Geen drupping noch regen
Wel vandaag iets raars aan de hand gehad
We steken cd in, cd steekt vast en we zien hem zitten. ik duw hem verder erin. Geen respons
Na eenhalf uur doe ik de tuner frequentie omhoog, en plots: "READING" komt op t schermpje
Blaupunkt is toch Duits right?
Comment
-
Alfa audio...
Nog zoiets:
Motor draait, afleggen en onmiddelijk opnieuw starten. Radio springt dus uit en terug aan. Als hij op 'CD' stond, komt er na het starten 'CHANGER' op. CD-player werkt niet meer, radio wel nog. Afzetten, terug starten, en opgelost.
Bij beide de 147 en de 156 is dit het geval.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
mengeling tussen oxigin-, lambo gallardo-, ford mondeo- en bmw X5-velg, laat alstublieft uw velgen wat ge nu hebt steken
Comment
Comment