ne 75 is standaard meestal het mooiste, of eventueel ander velgen (wel "oud-uitziende-velgen") en gewoon wat lager
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten15w40?
zoop die kar olie mss?
ik heb het even nagekeken....normaal gezien met er 10w40 in (dat staat er toch op de factuur van de alfa-boer)
en het boekje schreef voor dat je dan 20.000km mocht doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDit weekend het nog gehoord van een ervaren zaakvoerder-mechanieker... longlife shit suckt hard en is puur voor het gemak van de leaserijders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenjep, en leaseplan laat het niet toe (2 jaar geleden toch nog niet)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk BerichtenAlfa 159 Sportwagon 2.4 JTD 210cv Q4 TI
Vetheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenVet!! Die gaan we dus NIET kopen , zoals ik al ergens vermeld had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichtenga je toch wachten op de gta?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenDe gta komt er zelfs naar het schijnt niet, zei de verkoopster van de garage. We gaan wachten op de 169 die normaal 2de kwartaal 2009 uitkomt. (ik kan niet geloven dat de gta er niet komt, waarom testen ze dan die 159 zoveel op de ring, met spoiler enzo en heel ander geluid dan de normale 159...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichtennja kan het ook nie geloven, op italiaspeed wordt er toch nog volop over gesproken. Ik denk wel als hij er komt het niet met de maserati v8 + cambiocorsa zal zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenInderdaad, er daar staat ook vanalles op over dat er een Dino komt enzo. Maar een GTA met V8 van Maserati moet wel vet zijn, maar dan moet Maserati dringend een nieuwe motor ontwikkelen vind ik, voor in de Qp.
Comment
-
Je moet die verko(o)p(st)ers niet altijd geloven, afgelopen weekend was een vriend van me in een garage gaan horen naar de afgeslankte 159, en die zou er volgens de verkoper ook niet komen, terwijl dit door de big chief van Fiat bevestigd is...Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichtenja er wordt ook gesproken over een v12 voor de Qp he, maar dan zal hij een pak duurder worden denk ik, ofwel zal het voor de opvolger van de Qp zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenJe moet die verko(o)p(st)ers niet altijd geloven, afgelopen weekend was een vriend van me in een garage gaan horen naar de afgeslankte 159, en die zou er volgens de verkoper ook niet komen, terwijl dit door de big chief van Fiat bevestigd is...
Comment
Comment