Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• filmpje over de 20e verjaardag van de 75 (in 2005)
    Prachtige beelden

Alfa Romeo ti sta aspettando. Esplora la gamma e acquista online la tua Alfa in pronta consegna: soddisfatto o rimborsato e tre anni di garanzia inclusi.
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• DTM: Gabriele Tarquini aka Spiderman in de 155 Vs Jochem Winkelhock in de E36 3serie. 2 van mijn favoriete rijders.
      Waar is de tijd van DTM-kampioenschappen met bmw, alfa, peugeot met de gele Hafferöder 306'jes,...

http://www.youtube.com/watch?v=CLEfQ...related&search=

Comment

• race tussen allerlei oude en minder oude alfatjes gefilmd vanuit een alfasud TI die door het hele veld scheurt
        dat geluid

first time racing at new taupo circuit in the reborn no19 sud ti 16v, problems meant starting back in P23 but a dream run to 3rd saves a big points loss.

Comment

• Mag ik samenvatten als 'vetste Spider ever'?

Comment

• Zei er iemand Stijlvol ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• nog wat Alfa Unica

spijtig dat hier geen zwarte dakhemel is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                  Mag ik samenvatten als 'vetste Spider ever'?

Inderdaad erg mooi . Spiders zijn het mooist in wit .
                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• en natuurlijk moet daar een bruine kap op...

Comment

• In NL heeft een designer een 8C in het wit besteld .
                      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                        In NL heeft een designer een 8C in het wit besteld .
                        Daar wil ik wel foto's van zien als hij geleverd is

de alfa romeo G1 uit 1921, een 6.3liter straight six in concoursstaat na een bewogen leven

"In 1995, Flewell-Smith sold this car he had nicknamed 'Milly' from the 'Milan' on the engine black, to Julian Sterling who commissioned a restoration to his own exacting standards. All worn parts were replaced with specially-made components built regardless of cost. New tyres were supplied by Michelin, made from the original 1920s moulds, costing $6,000 for the set. The restoration was undertaken up to a standard, not down to a price, and the work was described in the 1998 edition of the Classic Car Yearbook as 'breathtaking'. "

en voor zij die twijfelen of het de moeite is om zich te registreren om de foto's te zien....

Comment

• ook toen maakte Alfa de mooiste wagens van allemaal...
                          che bella

Deze is iets minder mooi en roest "een klein beetje"
                          Wel zeldzaam die giardinettas

Comment

Mmm, ik dacht eerst net hetzelfde, tot ik door had dat dit een 2.4 Diesel is....

Comment

Damn hoe vet is dat wel niet... Kan je zoiets bestellen? Heb er nog nooit iets van gehoord bij de Alfa garage. Zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hasselair Bekijk Berichten
                                Mmm, ik dacht eerst net hetzelfde, tot ik door had dat dit een 2.4 Diesel is....
                                Als het in diesel-versie uitvoerbaar is, dan zal dat ook voor de benzine gaan denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hasselair Bekijk Berichten
                                  Had het ook al gezien, maar daardoor ga ik mijn mening niet veranderen

Ik ben een grote Benzine-lover maar de GM V6 is niet wat het zou moeten zijn, de 2.2JTS is volgens velen nie snel en plezierig genoeg. Dan blijft er alleen nog de JTD over...en dat lijkt me nu niet echt een slechte motor, 200pk (wanneer krijgt de spider eigenlijk de 210pk-versie zoals aangekondigd in de brera?) en 5-cylindergeluid.

Als ik moest kiezen zou het waarschijnlijk toch de diesel worden
                                  Hoewel een diesel in een cabrio natuurlijk wel nog altijd vreemd is... laat staan in een alfa cabrio .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                                    Damn hoe vet is dat wel niet... Kan je zoiets bestellen? Heb er nog nooit iets van gehoord bij de Alfa garage. Zalig
                                    Volgens mij is het ongeveer dat interieur dat GTa heeft laten zien een week terug in een Brera (als reactie op uw interieur-configuratie van de spider)
                                    Leverbaar vanaf modeljaar '08, 3 categorieën van verpersoonlijkingen

hier staat meer info

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                      Volgens mij is het ongeveer dat interieur dat GTa heeft laten zien een week terug in een Brera (als reactie op uw interieur-configuratie van de spider)
                                      Leverbaar vanaf modeljaar '08, 3 categorieën van verpersoonlijkingen

hier staat meer info
                                      http://www.ultimatecarpage.com/forum...lfa-unica.html
                                      Ja klopt, maar ik dacht dat dat van gta maar een showmodel was op het salon ofzo, maar hij gaat dus echt in productie. Zoiets wil ik direct ruilen voor onze .

Comment

• Ik zal eens een gedurfde uitspraak doen. De Spider is voor mij persoonlijk veel mooier dan een Brera. De Brera doet niet voor mij vanaf de B-stijl. Kortom, ik vind zijn poep echt niet geslaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                          Ik zal eens een gedurfde uitspraak doen. De Spider is voor mij persoonlijk veel mooier dan een Brera. De Brera doet niet voor mij vanaf de B-stijl. Kortom, ik vind zijn poep echt niet geslaagd.
                                          Zéér gedurfd. Maar zelfs met de Spider (die ook toch wel een dikke poep heeft) is het niet echt makkelijk parkeren als de kap dicht is. Ik heb soms echt schrik dat ik tegen een auto ga schuren. De zichtbaarheid naar achter (met kap dicht) is echt bijna 0, echt gevaarlijk soms...

Comment

Working...
                                          X