Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
    stomme vraag misschien en ook wa lui om op te zoeken ...maar zo een 155 trekt dat voor of achter? Want ben een beetje aan het rondkijken naar goedkoop speelgoed, en die karren staan echt spotgoedkoop te koop....
    Vergeet niet naar 75's te zoeken .
    Dat zijn echt super RWD scheurbakken .
    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
      Vergeet niet naar 75's te zoeken .
      Dat zijn echt super RWD scheurbakken .

Hypergoede gewichtsverdeling ook wegens transaxle...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Ja deze vond ik wat tegenvallen.

jtd...

Comment

• Hierzie, de ideale 75 circuitbak: http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=25453
          Volgens welingelichte bron laat de verkoper hem gaan voor 500 euro
          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

ik heb nog zo ene gehad...
            de mijne was een 75 Twin-Spark met 148 PK dacht ik ...
            of is dit een speciale versie ???

heimwee

Comment

• Dit bakje maakte een hémels geluidje!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  GTA???

Comment

Dit bakje maakte een hémels geluidje!
                    Is waarschijnlijk zo een quadrifoglio QV 145. Gaan als de bliksem, en maken een zot geluid inderdaad.

Ik ken iemand die er ene heeft en die moet niet lossen van zijn kennis zijn Civic Type R ( vorige serie ), blijkbaar hebben die meer pk als op papier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten

ik heb nog zo ene gehad...
                      de mijne was een 75 Twin-Spark met 148 PK dacht ik ...
                      of is dit een speciale versie ???

heimwee
                      Zo een dikke 75 is toch een evolutione als het geen tuningpakketje is?

Kristal of andere oldie kenners, help us out please !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                        GTA???

Ik dacht het wel!

Comment

OZ superlegera
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Echt hé...

Comment

Zo een dikke 75 is toch een evolutione als het geen tuningpakketje is?

Kristal of andere oldie kenners, help us out please !
                              Dat ziet er inderdaad wel uit als een evo waar de stickers zijn van afgehaald (of een evo spoilerkit)

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Is waarschijnlijk zo een quadrifoglio QV 145. Gaan als de bliksem, en maken een zot geluid inderdaad.

Ik ken iemand die er ene heeft en die moet niet lossen van zijn kennis zijn Civic Type R ( vorige serie ), blijkbaar hebben die meer pk als op papier.
                                145 QV

met de vorige generatie CTR, bedoelt ge dan de 2liter 200pk-versie of nog eentje met de 1.6VTI van 160pk? als de 145 die kan volgen ferm dan. Denk ook niet dat de 145 QV's fel boven hun vermogen zitten, is dezelfde motor als uit de 155 (en later dus ook 156,166,...) en die zitten normaal niet boven hun vermogen. Misschien minieme verschillen ergens (kortere uitlaat of betere inlaat) maar verschilt voor de rest niet van een andere 2.0TS
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ni te doen dit:
                                  een 155 van 1996 (widebody met 8v motor, dus onderhoudsvriendelijke ketting), met 87000 km, in mooie staat, voor 250 eurokes

Comment

• Dat is écht geen geld...

Comment

• 250€ ???

En dan nog een bieder die er 50€ afpitst. Djeezes, sommige mensen hebben echt geen manieren.

Comment

• vorige week gezien,

was prachtig, zowel binnen als buiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                          145 QV

met de vorige generatie CTR, bedoelt ge dan de 2liter 200pk-versie of nog eentje met de 1.6VTI van 160pk? als de 145 die kan volgen ferm dan. Denk ook niet dat de 145 QV's fel boven hun vermogen zitten, is dezelfde motor als uit de 155 (en later dus ook 156,166,...) en die zitten normaal niet boven hun vermogen. Misschien minieme verschillen ergens (kortere uitlaat of betere inlaat) maar verschilt voor de rest niet van een andere 2.0TS
                                          Ik heb het maar van zeggen. Nuja hij gaat wel als de brandweer.

Comment

Working...
                                          X