En nu al een tweedehands kopen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Om nog een beetje positief te blijven heb ik een uitstapje naar de Alfa garage gemaakt hier in de buurt.
Er is toch geen enkel ander merk dat weet hoe je een auto moet vormgeven... En mezelf kennende is dat prioriteit nr 1 bij een auto () dus is vrees dat ik voor de rest van m'n dagen aan Alfa of andere Italianen vastzit.
Beetje jammer van de onvriendelijke verkoper want ik was van plan om nog een testrit met de 147 Q2 te vragen. Ik heb het maar zo gelaten...
Wel met dit thuisgekomen:
18, 5 €... Beter dan verwacht
Comment
-
Last edited by elio; 04/10/2007, 17:32.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenOm nog een beetje positief te blijven heb ik een uitstapje naar de Alfa garage gemaakt hier in de buurt.
Was een maand geleden ook even langs geweest (opa bijna overtuigd om de peugeot weg te doen en ne 147 te kopen) maar de verkoper was ook bij ons niet zo geweldig vriendelijk (was wel de laatste dag voordat hun vakantie begon en bijna alle wagens waren al uit de showroom gehaald)
Comment
-
kak zeg
Ik had dat formulier ingevuld op de site van Alfa voor een testrit met de GT. Kreeg net telefoon van de garagist, geen probleem, blabla, maar toen 'ie te weten kwam dat ik 18 ben en het eigenlijk puur voor de lol is viel er een stilte
Nu wil hij meegaan met mij
Volgens mij ging me nonkel binnenkort een GT kopen. Of zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichtenmaar toen 'ie te weten kwam dat ik 18 ben en het eigenlijk puur voor de lol is viel er een stilte
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Net vernomen dat een vriendin van mij haar 146 pertotale heeft gereden. Distributieriem was gesprongen (de tweede keer al bij haar) en doordat de motor / servo uitviel, is ze op een rotonde gereden...
Gelukkig heeft ze nog een GT staan...
DistributieriemenOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichtenkak zeg
Ik had dat formulier ingevuld op de site van Alfa voor een testrit met de GT. Kreeg net telefoon van de garagist, geen probleem, blabla, maar toen 'ie te weten kwam dat ik 18 ben en het eigenlijk puur voor de lol is viel er een stilte
Nu wil hij meegaan met mij
Volgens mij ging me nonkel binnenkort een GT kopen. Of zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEn ik heb tot op heden nog altijd niks gehoord van mijn aanvraag voor een testrit die ik al een half jaar geleden aangevraagd heb.
Of kom ff naar hier
Comment
Comment