Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Squadra Tuning gaat op 16 en 17 november a.s. op bezoek bij haar dealer te Brugge. Wilt u uw Alfa Romeo in Brugge laten tunen neem dan contact op met Squadra Tuning. Tunen kan uitsluitend op afspraak en vol = vol.
Gebeurt er dan iets anders dan anders of niet? Want anders moet je toch ook op afspraak gaan...?
Hoewel ik niet weet in welke mate de motor er ook effectief soepeler van wordt door de betere afstelling, zelfs met maar een winst van 10pk?
Een minderverbruik is ook een voordeel in zijn geval
Hoewel ik niet weet in welke mate de motor er ook effectief soepeler van wordt door de betere afstelling, zelfs met maar een winst van 10pk?
Volgens ga je toch wel effectief iets voelen. Niet vergeten dat het koppel ook netjes stijgt...
Moest ik een Alfa benzine hebben liet ik er wel wat aan doen door squadra
Betere gasrespons, hoger toerenbereik en 10 pk
Niet de moeite dus, ook niet voor het verbruik want dat is al in orde
Niet de moeite dus, ook niet voor het verbruik want dat is al in orde
Mwa, 't is vooral de soepelheid van de motor die wel eens duchtig kan veranderen, zonder horten en stoten in 1 vlotte zucht naar de toerenbegrenzer bijvoorbeeld
Een aangenamere motor maw
Comment