Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

ZO moet dat!! 18" = gelijk stalen bleitjantjes voor smalle winterbandjes. 19" = al OK. 20" = VET !!
    hier, kwijlt nog wa

meer piccies: http://www.alfa-news.com/index.cfm?c...wbilder&id=189

ik geef toe dat zelfs ik me hierdoor zou laten bekoren om alfist te worden

Comment

• Hmm, eerlijk, een maatje minder zou wel mogen, eigenlijk. 't Is wel knap, en 't maakt de auto minder blobbig (veel teveel volume in de Brera en de Spider), maar 'k denk dat 't inzake comfort noppes zal zijn.

Die 19" Sportecs waren eigenlijk subliem.

Comment

• inderdaad, zelfde opinie hier.

Een maatje of twee minder mag, 19 inch is nog altijd huge he En comfort zal er ook dan al niet te over zijn ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
          Twintigduimertjes op een spider:

Comment

Hmm, eerlijk, een maatje minder zou wel mogen, eigenlijk. 't Is wel knap, en 't maakt de auto minder blobbig (veel teveel volume in de Brera en de Spider), maar 'k denk dat 't inzake comfort noppes zal zijn.

precies een concurrent van de f430

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
              precies een concurrent van de f430
              Dat maakt een Alfa als deze zo speciaal imo. Looks vo duust?.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                Dat maakt een Alfa als deze zo speciaal imo. Looks vo duust?.
                't wordt tijd dat die 8C geleverd wordt...

Comment

• serieus ze moeten daar die 4.3l van de F430 ingooien

Comment

serieus ze moeten daar die 4.3l van de F430 ingooien
                    Als hij nu al sneller is dan een GT3, dan pakt hij een F430 mss ook wel in, of tenminste gelijk.

Comment

Hmm, eerlijk, een maatje minder zou wel mogen, eigenlijk. 't Is wel knap, en 't maakt de auto minder blobbig (veel teveel volume in de Brera en de Spider), maar 'k denk dat 't inzake comfort noppes zal zijn.

pics?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                        Als hij nu al sneller is dan een GT3, dan pakt hij een F430 mss ook wel in, of tenminste gelijk.
                        die alfa sneller dan een GT3???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                          pics?
                          Euhm, ja, ergens op 't forum. Geen idee waar, heb ze ook maar ergens in 'n topic zien passeren.

Comment

• Ik denk dat Gilles deze bedoeld.
                            Zelf kies ik zo al de Brera boven de Spider.

Last edited by ; 25/10/2007, 00:58.

Comment

• Da's wel vetjes

Comment

hier, kwijlt nog wa

2 dingen die niet slecht zouden zijn:

Zoals al gezegd, een maatje minder is echt geen straf.
                                En de velgen mochten gerust wat dieper gaan, 't is precies een fotosoep.

Comment

die alfa sneller dan een GT3???
                                  Waarschijnlijk op papier (optrekken dan)

Wel een mooi kunstwerk.

Comment

• 't Staat misschien al ergens... Indien niet, dan denk ik dat bijvoorbeeld een gTa zeker content zal zijn met dit nieuws :

Alfa Romeo gooit het roer om; toekomstige modellen krijgen weer achterwielaandrijving, zo fluisterde een manager van de fabriek ons gisteren toe.
                                    Met het afscheid van de 75 (1992) en de Spider (1993) was het gedaan met op de achterwielen aangedreven Alfa Romeo’s. Een tijdperk waar menig alfist met weemoed aan terugdenkt. Met de komst van de 8C Competizione, volgend jaar, is de achterwielaangedreven Alfa weliswaar terug, maar slechts voor de happy few. En voor even, want de hele oplage is allang uitverkocht.
                                    Maar er is goed nieuws. De 8C is namelijk het startschot voor een nieuw achterwielaangedreven tijdperk, zo onthulde marketing manager Renzo Barbirato van Alfa Romeo Automobiles S.p.A. gisteren tegenover AutoWeek, tijdens onze eerste rij-impressie met de 8C Competizione op het testcircuit in Balocco.
                                    Dat de 169, de 166-opvolger die eind 2009 zijn opwachting maakt, achterwielaandrijving krijgt, was al bekend. Maar vanaf dat model zullen volgens Barbirato ook de lager gepositioneerde Alfa’s met achterwielaandrijving worden uitgerust. Alleen de Junior, die voor volgend jaar gepland is en op basis van de Fiat Grande Punto staat, blijft zijn vermogen naar de voorwielen brengen.

bron : autoweek.nl
                                    BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                                      't Staat misschien al ergens... Indien niet, dan denk ik dat bijvoorbeeld een gTa zeker content zal zijn met dit nieuws :

Alfa Romeo gooit het roer om; toekomstige modellen krijgen weer achterwielaandrijving, zo fluisterde een manager van de fabriek ons gisteren toe.
                                      Met het afscheid van de 75 (1992) en de Spider (1993) was het gedaan met op de achterwielen aangedreven Alfa Romeo’s. Een tijdperk waar menig alfist met weemoed aan terugdenkt. Met de komst van de 8C Competizione, volgend jaar, is de achterwielaangedreven Alfa weliswaar terug, maar slechts voor de happy few. En voor even, want de hele oplage is allang uitverkocht.
                                      Maar er is goed nieuws. De 8C is namelijk het startschot voor een nieuw achterwielaangedreven tijdperk, zo onthulde marketing manager Renzo Barbirato van Alfa Romeo Automobiles S.p.A. gisteren tegenover AutoWeek, tijdens onze eerste rij-impressie met de 8C Competizione op het testcircuit in Balocco.
                                      Dat de 169, de 166-opvolger die eind 2009 zijn opwachting maakt, achterwielaandrijving krijgt, was al bekend. Maar vanaf dat model zullen volgens Barbirato ook de lager gepositioneerde Alfa’s met achterwielaandrijving worden uitgerust. Alleen de Junior, die voor volgend jaar gepland is en op basis van de Fiat Grande Punto staat, blijft zijn vermogen naar de voorwielen brengen.

bron : autoweek.nl
                                      Ik had dit ook al op een Italiaans forum opgevangen, van een Griek die bij Alfa werkt. Nu maar hopen dat het waar is
                                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Nog een mooi 8c filmpje:
                                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

hier, kwijlt nog wa

Wat een geniaal knappe kar .
                                          Is die al lang uit?

Comment

Working...
                                          X