Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ga toch geen benzine kopen...
Ik ga voor de 2.4JTD gaan. Die valt te tunen naar 200pk/420Nm
en als ge een 3.0 v6 super (wel niet de 16inch super-velgen maar de 17inch velgen) en red style interieur voor praktisch geen geld kunt kopen?
6.950 euro
300 séries, 200 films, 200 divertissements… 0€. Qui dit mieux ? Profitez gratuitement de centaines de contenus, disponibles à tout moment, en illimité, sur tous les écrans.
en als ge een 3.0 v6 super (wel niet de 16inch super-velgen maar de 17inch velgen) en red style interieur voor praktisch geen geld kunt kopen?
6.950 euro
Ik zou dat met alle plezier willen kopen, echt waar. Maar het gaat me enkele problemen opleveren. Verzekering is niet te doen voor mij, motor kost me wat te veel elk jaar (nuja...een 2.4 diesel is ook niet echt goedkoop), 't verbruik (een LPI installatie is een oplossing maar nogal een dure) Ik rij nogal veel kilometers dus het moet betaalbaar blijven.
Ik ga dus voor een diesel gaan. 136 (of 140pk) verzekeren zal me nog wel lukken op een of andere manier. En ja...diesel valt te tunen hé
Ik zou dat met alle plezier willen kopen, echt waar. Maar het gaat me enkele problemen opleveren. Verzekering is niet te doen voor mij, motor kost me wat te veel elk jaar (nuja...een 2.4 diesel is ook niet echt goedkoop), 't verbruik (een LPI installatie is een oplossing maar nogal een dure) Ik rij nogal veel kilometers dus het moet betaalbaar blijven.
Ik ga dus voor een diesel gaan. 136 (of 140pk) verzekeren zal me nog wel lukken op een of andere manier. En ja...diesel valt te tunen hé
dat dacht ik al wel, maarja ik kan altijd proberen he
maarja een 2.4jtd is ook een geweldige motor (5cylinder)
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Die alfetta's zijn zo onwaarschijnlijk geschift. Voor mij DE Alfa die ik later zéker moet hebben.
Ik heb het virus opgescharreld aan boord van zo'n Alfetta, een donkerblauwe 1.8 carbs met nog zo'n chromen ringen rond de koplampen (eerste model). The Number Of The Beast loeihard op, en dan dwars door de bochten, onvergetelijk!
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment