Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Bekijk Berichten
Mja, de Brera... ik vind het een beetje een 'valse' Alfa. Hij is meer bestemd om naar te kijken, dan om mee te rijden, vind ik. (of m.a.w.: de verhouding looks/rijplezier is fout, voor een alfa te zijn)
Misschien zit ik nog teveel met de prachtige ervaring van de 156GTA in m'n achterhoofd, but the Brera just isn't worth it.
Ik zou 100000000 keer liever een goed uitgeruste 159 hebben. En voor de prijs dat je voor de Brera betaald, kan je denk ik gerust zo'n TI mét een deftige motor nemen.
Mjuah, m'n pa vond de TI wel een toffe bak, maar echt extréémenthousiast was 'ie precies niet. Maar hij blijft het wel übersjieke bakken vinden uiteraard.
We wouden nog een testrit met de 2.4jtd maken, maar het was te laat. Spijtig, want dat had een interessante vergelijking teweeggebracht.
En ik ben eigelijk ook benieuwd wat die 3.2 in de 159 zou doen (uiteraard mét handbak!); of zou die even 'lomp/passieloos' overkomen als in de Brera?
Is de 2.4jtd zoveel trager? Indien niet, maakt dat de keuze eigelijk nog minder moeilijk...
Comment