Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
    En ook een repostje...

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    nog autodelta

Specs van die kar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Specs van die kar?
      bron: wiki

Autodelta 156 GTA 3.7 V6
      London based aftermarker tuner Autodelta made also two high performance versions based to 156 GTA, in GTA AM version Alfa Romeo V6 engine was bored to 3.8 L (3750 cc), which was capable to push 328 PS (324 hp/241 kW) at 7300 rpm. With this power car can reach top speed of 280 kilometres per hour (175 mph). The other one GTA AM Super was "upgrade" to the first version, now fitted with Rotrex supercharger and pushing out 400 PS (395 hp/294 kW).[24]

denk dat ge dan in de bochten zeer zacht moet zijn met het gaspedaal om nie het decor in te glijden, 400pk op de voorwielen
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• ahja ik dacht het al.

Toch leuk.

voor boven de 100 per uur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          bron: wiki

Autodelta 156 GTA 3.7 V6
          London based aftermarker tuner Autodelta made also two high performance versions based to 156 GTA, in GTA AM version Alfa Romeo V6 engine was bored to 3.8 L (3750 cc), which was capable to push 328 PS (324 hp/241 kW) at 7300 rpm. With this power car can reach top speed of 280 kilometres per hour (175 mph). The other one GTA AM Super was "upgrade" to the first version, now fitted with Rotrex supercharger and pushing out 400 PS (395 hp/294 kW).[24]

denk dat ge dan in de bochten zeer zacht moet zijn met het gaspedaal om nie het decor in te glijden, 400pk op de voorwielen
          Foutje in Wiki...
          De GTAm kwam officieel van Alfa Romeo, en had niets met de Engelse tuner te maken. Die Engelse tuner heeft al meermaals te veel eer gekregen en dat is uiteraard te danken aan de legendarische AutoDelta naam. Dat ze die kerel nog niet in de rechtbank gesleurd hebben...

EDITH: crap, ik heb het forum niet goed gelezen, nevermind.
          Last edited by ; 22/10/2007, 22:08.

Comment

• komt van de Autowereld/autogids startpagina

Rond de opvolger van Alfa Romeo's tweede oudste model, de nog steeds fraaie 147, circuleren al een tijdje de wildste geruchten. Het model zou 149 heten, en zich designgewijs inspireren op de 8C Competizione. In afwachting lanceert Alfa nog een tikje vuurwerk: de 147 Ducati Corse.

Zoals de naam doet vermoeden, ging men shoppen bij de eveneens Italiaanse motorenbouwer. Hoewel het model al flink op leeftijd komt, aarzelde Alfa niet om deze versie wat Ducati-genen mee te geven. Sportiviteit troef dus, zowel aan de buiten- als binnenkant, waar respectievelijk Ducati Rosso-lak en sportzetels voor sfeer zorgen.

Onderhuids leende de 147 Ducati Corse het bejubelde sperdifferentieel Q2, dat al in de GT dienst bewijst. Bovendien gaat het vermogen van de 150 pk sterke JTDm er eindelijk op vooruit: 170 paarden, zodat BMW's 120d en VW's Golf GT TDI alsnog concurrentie krijgen. Dat belooft voor een confrontatie, ook omdat het Q2 de prestaties gevoelig optimaliseert, vanwege de betere grip van de voorwielen.

Eind dit jaar staat deze bijzondere Alfa op het salon van Bologna, én begin 2008 in Brussel
            heb er een tweeledig gevoel bij... het lijkt erop dat Alfa z'n 147 diesel wil blijven uitmelken, met een model dat weeral slechts enkele maanden/weken in de showroom zal staan.

langs de andere kant, Q2 en 1.9JTDm met 170 paarden technisch kan'ie wel mee. Alleen is de benaming "Ducati" slecht gekozen in mijn ogen.

Comment

• De pers over de 8C ...
              “It’s a fantastic engine, incredibly elastic but really gutsy. And what music!”

“The note changes throughout the rev range, from vroomy V8 low down to an F1 wail at high revs. Just fabulous!”

“The car is fast – about 911 GT3 fast – and also really responsive.”

“And the steering is way better than, say, an M3’s.”

“A classy and modern mix of real aluminium alloy, carbonfibre and leather as only the Italians can do it.”

“This is a delectable-looking, inspirational front-engine V8 sports car that goes really fast, sounds great, and is hugely entertaining to drive.”

“This car has just about the best and most classically sporty engine note ever: a powerful bark-rumble that rises to a genuine Le Mans howl, accompanied by an amazing crackle on the overrun. Very Italian.”

“The 8C is awesomely sporty, fast and powerful, in ways that put it well and truly on terms with contemporary Astons, Porsches and Ferraris and beyond some of them.
              “it’s a bit of a hot-rod, but when you step out, you want to step straight back in.”

Comment

• Amai, ik dacht dat die eerder op de Maserati zou gelijken. Mooie vanbuiten maar een gewone sportwagen onder de kap... niet dus

"Steering better than M3's", "faster than a 911 GT3"! Omg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                  Amai, ik dacht dat die eerder op de Maserati zou gelijken. Mooie vanbuiten maar een gewone sportwagen onder de kap... niet dus

"Steering better than M3's", "faster than a 911 GT3"! Omg!
                  Aaaaight

Man die kar moet geweldig zijn.

Comment

• en in veel te kleine oplage...

Alfa zou hier een superverkoop mee kunnen bereiken, maar nee... idiots!

Comment

• Mystiek creëren heeft veel meer invloed op de verkoop van modellen waar ze echt winst op kunnen maken.

Hoeveel worden er gemaakt? 500?

Het kan zelfs goed zijn dat als ze aankondigden er 500 per jaar gemaakt werden dat ze het eerste jaar nog niet uitverkocht kregen.

Dat lijkt me nu weinig waarschijnlijk maar de kans is bestaande.

Vergelijk het met dat economisch vraagstuk van die boer en zijn tomaten.

Hij heeft 20 ton tomaten die hij kan verkopen aan 10 cent per kilo.
                      Als hij echter 5 ton vernietigd is er opeens minder aanbod en kan hij zijn prijs laten stijgen tot 20 cent per kilo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                        Gaan met die banaan

ELIO

3x magnifiek!
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Die laatste is een autootje op afstandsbediening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            Die laatste is een autootje op afstandsbediening
                            Ja duh

Maar dat is ook magnifiek toch? En tenminste nog naar mijn portemonnee
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Geef toe dat je het niet gezien had

Comment

Geef toe dat je het niet gezien had

Kerel

Ik heb een 206 WRC en die heeft ook van die zwarte staafjes om de body vast te houden
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Nu hebt ge die staafjes gezien maar daarvoor niet.

Geef het toch gewoon toe

Comment

Nu hebt ge die staafjes gezien maar daarvoor niet.

Geef het toch gewoon toe
                                    Ik ben niet gelijk gij!!!!
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Als ik nog eens wat Duvels in de kraag heb zal ik dat wel eens toegeven waarschijnlijk, maar nu niét!!!

Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Mystiek creëren heeft veel meer invloed op de verkoop van modellen waar ze echt winst op kunnen maken.

Hoeveel worden er gemaakt? 500?

Het kan zelfs goed zijn dat als ze aankondigden er 500 per jaar gemaakt werden dat ze het eerste jaar nog niet uitverkocht kregen.

Dat lijkt me nu weinig waarschijnlijk maar de kans is bestaande.

Vergelijk het met dat economisch vraagstuk van die boer en zijn tomaten.

Hij heeft 20 ton tomaten die hij kan verkopen aan 10 cent per kilo.
                                        Als hij echter 5 ton vernietigd is er opeens minder aanbod en kan hij zijn prijs laten stijgen tot 20 cent per kilo.
                                        ik vind't crap, die 500 zijn allemaal al verkocht en nu zouden ze mss overwegen om 150 8C spiders bij te maken. Kijk van mij hoeven ze echt geen volume afzet te halen met de competizione, maar haal dan tenminste het onderste uit de kan en haal een jaarvolume dat concurreert met de afzet van Lamborghini. ik ben er zeker van dat ze allemaal verkocht geraken.

en elio, jij bent een smeerlap... nu hang ik er weer aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                          zo'n bakkie valt niet binnen AR 147 budget zeker?

Comment

Working...
                                          X