Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou toch godverd niet met die 20inch willen rondrijden.
Verleden week naar leuven gekard==> resultaat: wss weeral kromme velgen
Tof dat dat is, die grote velgen, en dat is nog maar 17inch
hmm.
Maar je moet wel rekening houden met het feit dat die TI-velgen zéér zwak zijn. (en ik denk wel dat je dat weet).
Op die A3 SB van MTM lagen ook 19 duimers (en dat is GROOT, op een A3tje), met iets van 235/35 rubber ofzo. Abnormaal laag profiel dus. En je moet gewoon héél fel uitkijken waar je rijdt, vooral dan bij het manoeuvreren, parkeren, etc. Met zo'n lage band heb je echt géén 'speelruimte' om eens de borduur af te tasten, of te schuin in een greppeltje te rijden, of whatever.
Dat geluid,echt old skool .Daar kan je de ganse dag naar luisteren.
Ze hebben duidelijk aan het geluid gewerkt.Vorig jaar op Goodwood hoorde je hem bijna niet draaien.
Maar je moet wel rekening houden met het feit dat die TI-velgen zéér zwak zijn. (en ik denk wel dat je dat weet).
Op die A3 SB van MTM lagen ook 19 duimers (en dat is GROOT, op een A3tje), met iets van 235/35 rubber ofzo. Abnormaal laag profiel dus. En je moet gewoon héél fel uitkijken waar je rijdt, vooral dan bij het manoeuvreren, parkeren, etc. Met zo'n lage band heb je echt géén 'speelruimte' om eens de borduur af te tasten, of te schuin in een greppeltje te rijden, of whatever.
Kan het ook zin doordat mijn banden ongelijk opgeblazen zin?
Ik heb de indruk dat mijn ene band wat platter staat? *hoopt*
Ik zou toch godverd niet met die 20inch willen rondrijden.
Verleden week naar leuven gekard==> resultaat: wss weeral kromme velgen
Tof dat dat is, die grote velgen, en dat is nog maar 17inch
De bandenboer om de hoek, drukte me op het hart, dat je met laag profiel aardig wat druk op de band mag zetten kwestie van geen velgen kapot te rijden. Ik reed op 3 bar.
Bij het aanzien van die Spider,
20" en zo'n laag profiel,
breekt niet alleen spontaan angstzweet uit om zoiets niet te beschadigen,
maar ook mijn rug, 't is erover!
Ik heb de laatste weken weer winterbanden steken, 16 inch.
Lelijk, maar potverdekke zo comfortabel dat de 159 nu is... fantastisch gewoon. Niet alleen comfortabeler, maar 'ie verbruikt minder, loopt sneller, ... schoon zijn doet zeer, ik wist niet dat het zo erg was.
De bandenboer om de hoek, drukte me op het hart, dat je met laag profiel aardig wat druk op de band mag zetten kwestie van geen velgen kapot te rijden. Ik reed op 3 bar.
Inderdaad. De A3 z'n rubber vond ik ook wat aan de 'platte' kant staan. Ze stonden tussen 2,2 en 2,4 bar, en heb ze allemaal op 2,8 gezet.
Maar ik ben sowieso een 'harde banden' freak . Ik rijd op al de auto's tussen de 2,5 en 3 bar.
Waaraan ligt dat duidelijk braver/rauwer verschil? Is dat omdat de camera de luidere klepstand van de uitlaat niet luider weergeeft, dus eigenlijk gewoon 'n wat vervormde weergave van de kleppenuitlaat in de beide standen?
Comment