Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net terug van bij Squadra Tuning in Brugge

-> aanrader

De 159 van mijn nonkel is nu gechipt van 115 pk naar 160 en dat voel je. Ging in ieder geval een pak vlotter naar 180 dan voorheen Vooral de trekkracht bij lage toerentallen is een zeer groot verschil. Ook een zeer goede service bij zowel Godderis als Squadra.

Heb ook ff geïnformeerd om de mijne te laten chippen maar ik heb besloten om het toch maar niet te doen.

Tevens ook de eerste keer dat ik met de 159 heb gereden... Damn. Ik zou die bak wel gewoon raken denk ik zo dan Kwa kwaliteit en afwerking echt een immens verschil met mijn 147, kwa performance iets waar ik maar kan van dromen en zeker nu met de chiptuning. Gewicht voel je wel maar echt superstorend vond ik het niet... 't Is gewoon niet zo'n smijt/gooi/rag kot als de 147. Wat ik wel erg storend vond is het dieselgeluid... Misschien een indruk, maar het klonk nog veel erger als de tractor van Rabbit bij koudstart...

En bloody hell, 3 (!!!!!!!!) zwarte (!!!!!!!!!!) 159 SW TI's (!!!!!!!!!!!!!!!) in de showroom en werkplaats zijn ZEER slecht voor mijn gezondheid => droombak tot in het oneindige

En straks nog eens met mijn 147 gaan rijden, 't is ook al 2 weken geleden... Alweer een zalige Alfa Romeo dag dus

Last edited by zwoemba; 17/11/2007, 13:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
      Net terug van bij Squadra Tuning in Brugge

-> aanrader

De 159 van mijn nonkel is nu gechipt van 115 pk naar 160 en dat voel je. Ging in ieder geval een pak vlotter naar 180 dan voorheen Vooral de trekkracht bij lage toerentallen is een zeer groot verschil. Ook een zeer goede service bij zowel Godderis als Squadra.

Heb ook ff geïnformeerd om de mijne te laten chippen maar ik heb besloten om het toch maar niet te doen.

Tevens ook de eerste keer dat ik met de 159 heb gereden... Damn. Ik zou die bak wel gewoon raken denk ik zo dan Kwa kwaliteit en afwerking echt een immens verschil met mijn 147, kwa performance iets waar ik maar kan van dromen en zeker nu met de chiptuning. Gewicht voel je wel maar echt superstorend vond ik het niet... 't Is gewoon niet zo'n smijt/gooi/rag kot als de 147. Wat ik wel erg storend vond is het dieselgeluid... Misschien een indruk, maar het klonk nog veel erger als de tractor van Rabbit bij koudstart...

En bloody hell, 3 (!!!!!!!!) zwarte (!!!!!!!!!!) 159 SW TI's (!!!!!!!!!!!!!!!) in de showroom en werkplaats zijn ZEER slecht voor mijn gezondheid => droombak tot in het oneindige

En straks nog eens met mijn 147 gaan rijden, 't is ook al 2 weken geleden... Alweer een zalige Alfa Romeo dag dus

F*k,vergeten is dat vannamiddag ook nog.
      Ik was graag eens langsgeweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
        F*k,vergeten is dat vannamiddag ook nog.
        Ik was graag eens langsgeweest.
        Ik *denk* het wel

Anders ff bellen naar de garage in Brugge

Comment

Net terug van bij Squadra Tuning in Brugge

-> aanrader

Damn ik zou net denken dat de 159 beter scoort bij koudstart.

Nu merk ik dat duidelijk hoor, rakketakketak smorgens, maar eens je een km of 3 verder bent, is dat echt wel weg, en dan heb je koppel

Verleden week: zwoemba krijgt een rit aangeboden in de Rabbitmobiel, we naderen een brug omhoog, en kzeg tegen hem duw maar keer wi.
          Zijn reactie: "Ola da ga toch wel wi " Met bijhorende Zwoembatronie

Trouwens: moeilijk om te vergelijken, maar hoe vergelijk je de 159 qua performance met mijn bak?

Comment

• Zwoemba is dan ook niet veel gewoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Zwoemba is dan ook niet veel gewoon.
              Ei man, hij kan driften als de beste hoor, met zijn 16 kleppen

Maar u hebt wel gelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                Ik zou de 33 kunnen verzekeren bij Ethias en dan de Delta daar ook verzekeren als Classic car.

Gio, hoe doe jij dat met je 2 auto's?
                Mijn BMW staat niet op mijn naam...
                De Ford wel.

Comment

• Het wordt Furiosa .

Althans als ze rekening houden met de stemmen van het volk .

Nonkel Dré op het Alfaforum vond het een beetje Harry Potterish . Ik ook eigenlijk .

Ach , als ze maar mooi wordt .
                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                    Trouwens: moeilijk om te vergelijken, maar hoe vergelijk je de 159 qua performance met mijn bak?
                    'k denk nu ongeveer hetzelfde kwa snelheid...

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Zwoemba is dan ook niet veel gewoon.
                    Ik ben tevreden met wat ik heb

over het algemeen

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                    Ei man, hij kan driften als de beste hoor, met zijn 16 kleppen

Maar u hebt wel gelijk

Leer jij maar eens een handrem trekken

Enfin...

Vandaag terug de flikken op mijn dak gehad

Ik had een tijdje terug nog een mooie fotolocatie ontdekt en vandaag had ik wat tijd over, dus ik richting industriezone, verlaten terrein, niks aan de hand. Plots smurfencombi komt opgereden: 'jongeman, wat bent u aan het doen?'

- Erhm... Foto's nemen?

Wij hebben melding gekregen dat u hier kabels zat te stelen

- Ah, ok Ja, 'k ga straks mijn trekhaak monteren, mijn remorque aansluiten en die kabels van een paar ton gaan verslepen met mijn 1600'tje

Dit is privé terein, hebt u toestemming om hierop te komen?

- Erhm... nee.

-

Iemand moet me gezien hebben uit een van de aanpalende gebouwen en de flikken gebeld hebben... Der lopen toch een pak zeikers rond ze

Last edited by zwoemba; 18/11/2007, 04:29.

Comment

• Ik ben dan wel niet veel gewoon, ik kan dan wel geen tractoren volgen, 'ie kraakte en rammelde vandaag weer zo fantastisch hard, 'ie had terug geen zak koppel, ik heb de benzinemeter weer letterlijk zien dalen...

... but I LOVE IT
                      Last edited by zwoemba; 18/11/2007, 04:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                        Het wordt Furiosa .

Nonkel Dré op het Alfaforum vond het een beetje Harry Potterish . Ik ook eigenlijk .

Tja, als ze nu haar naam ook kan waarmaken, komt het wel goed: een furieus klein compromisloos duiveltje
                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Comment

• ai.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              forum-kar zeker

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                              Het wordt Furiosa .

Vind het maar niks (de naam hé, de wagen daarentegen)
                              Ik hoop dat Alfa beslist toch zelf een naam te kiezen, en wat is mis met Junior?
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                forum-kar zeker

idd, dacht het ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                  forum-kar zeker

Vind het maar niks (de naam hé, de wagen daarentegen)
                                  Ik hoop dat Alfa beslist toch zelf een naam te kiezen, en wat is mis met Junior?
                                  Ik sta nooit stil bij die dingen . Ik ben al blij als de " Cuore " er nog op één of andere manier inzit .

Maar op het Alfaforum zag een zeer lieve man van bijna 50 zich niet echt in zijn " Junior " kruipen . Dus ik snap ze ergens wel , marketinggewijs .
                                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                    Ik sta nooit stil bij die dingen . Ik ben al blij als de " Cuore " er nog op één of andere manier inzit .

Maar op het Alfaforum zag een zeer lieve man van bijna 50 zich niet echt in zijn " Junior " kruipen . Dus ik snap ze ergens wel , marketinggewijs .
                                    deel 1: das wel waar, en daar twijfel ik ook niet echt aan

deel 2: hahaha, ja oké. Maar langs de andere kant waren er vroeger ook juniors (en bij de 145 en 146 ook nog). En alfa-rijders zijn nog jong van geest he
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

'k denk nu ongeveer hetzelfde kwa snelheid...

Ik ben tevreden met wat ik heb

over het algemeen

Enfin...

Vandaag terug de flikken op mijn dak gehad

Ik had een tijdje terug nog een mooie fotolocatie ontdekt en vandaag had ik wat tijd over, dus ik richting industriezone, verlaten terrein, niks aan de hand. Plots smurfencombi komt opgereden: 'jongeman, wat bent u aan het doen?'

- Erhm... Foto's nemen?

Wij hebben melding gekregen dat u hier kabels zat te stelen

- Ah, ok Ja, 'k ga straks mijn trekhaak monteren, mijn remorque aansluiten en die kabels van een paar ton gaan verslepen met mijn 1600'tje

Dit is privé terein, hebt u toestemming om hierop te komen?

- Erhm... nee.

-

Iemand moet me gezien hebben uit een van de aanpalende gebouwen en de flikken gebeld hebben... Der lopen toch een pak zeikers rond ze

De koperdiefstallen zijn opgelost,zo wilt gij een Ferrari financeren

Comment

Kom jij dan mijn ESP uitzetten. Of vraag eens aan de ijsboer of hij t beter kan T ding doet het gewoon niet.

Not that I mind actually?

Comment

• Trouwens ijzer stelen in de fabrieken, ... de schoolmeester zouet ne keer moeten weten !!!

Comment

Working...
                                          X