Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
    Kom jij dan mijn ESP uitzetten. Of vraag eens aan de ijsboer of hij t beter kan T ding doet het gewoon niet.

Not that I mind actually?

eh?

Voor een handremmetje te trekken hoeft ESP helemaal niet uit te staan. Dat gebeurt namelijk vanzelf vanaf je de handrem optrekt.

Ik heb er geen problemen mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      eh?

Voor een handremmetje te trekken hoeft ESP helemaal niet uit te staan. Dat gebeurt namelijk vanzelf vanaf je de handrem optrekt.

Ik heb er geen problemen mee.
      Ik wel

Op t droge lukt het me nauwelijks, tenzij aan overdreven hoge snelheden. Op t natte lukt het wel als ik pakweg 60 km/u doe. Maar dan moet het zo een vette tarmac zijn.

Een vriend van me heeft ook een prefacelift met ESP en bij hem lukt t blijkbaar ook ...

Zwoemba zat erbij toen ik t probeerde: ik reed op een natte ondergrond, reed ongeveer 50dacht ik ik draai stuur en trek erin. TUUT TUUT TUUT niets

Comment

• met 'lukken', bedoel je dan dat je er gewoonweg niet in slaagt om beide achterwielen deftig te blokkeren, of wat juist?

Want in dat geval ligt het gewoon aan de 'pak' van de handremschoentjes, of dat de kabel niet goed is afgesteld.

Comment

• Ja, dat spel piept dan constant maar voor de rest weinig actie te waarnemen

Comment

• niets als miserie jong, met die dieselkes....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              met 'lukken', bedoel je dan dat je er gewoonweg niet in slaagt om beide achterwielen deftig te blokkeren, of wat juist?

Want in dat geval ligt het gewoon aan de 'pak' van de handremschoentjes, of dat de kabel niet goed is afgesteld.
              Ik weet niet wat er dan niet lukt.

Die auto neemt de bocht gelijk hij zou moeten, maar zonder ook maar bruut te doen.

TUTUTUT en hij heeft gedaan wat ik vroeg, maar niet hoe ik t vroeg

Comment

TUTUTUT en hij heeft gedaan wat ik vroeg, maar niet hoe ik t vroeg
                I know, ge moet er echt serieus aan sleuren hoor, en dan lukt het wel.
                Maar de handrem is dus niet zo straf, dat merk je ook bij het parkeren op een helling... als je 'm dan niet in versnelling zet, bolt 'ie nog bergaf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                  I know, ge moet er echt serieus aan sleuren hoor, en dan lukt het wel.
                  Maar de handrem is dus niet zo straf, dat merk je ook bij het parkeren op een helling... als je 'm dan niet in versnelling zet, bolt 'ie nog bergaf.
                  Ik denk t ook bijna.

Als ik rijdt en ik trek mijn handrem op, gewoon rijdend, shit happens bijna

Doe ik dat bij mijn vriendin haar ibiza ==> SMOKE

Comment

Kom jij dan mijn ESP uitzetten. Of vraag eens aan de ijsboer of hij t beter kan T ding doet het gewoon niet.

Not that I mind actually?

Nope,met mijn pre-facelift geen probleem.
                    Nu zit er blijkbaar een volledige stabiliteitsconrole op.

Grappig en frustrerend tegelijk,op mijn werk ligt er een gepolierde vloer.Handrem trekken+insturen,en je voelt en hoort het ABS op de voorremmeningrijpen om je weer in het juiste spoor te zetten

Eens vragen bij Squadra als ze daar niets aan kunnen doen.
                    Langs de andere kant spaart het mij wel van Zwoembastandjes

Comment

• Een zwoembastandje... Die had ik nog niet gehoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                        Een zwoembastandje... Die had ik nog niet gehoord

Tzou eigenlijk niet mogen he dat ze dat jou lappen, jij als champagne drinkende Zolder-invitee

Foei Eismann() !

Comment

Tzou eigenlijk niet mogen he dat ze dat jou lappen, jij als frieten vretende Zolder-invitee

Foei Eismann() !
                          Nenee, dat ben jij

Comment

Net terug van bij Squadra Tuning in Brugge

-> aanrader

De 159 van mijn nonkel is nu gechipt van 115 pk naar 160 en dat voel je. Ging in ieder geval een pak vlotter naar 180 dan voorheen Vooral de trekkracht bij lage toerentallen is een zeer groot verschil. Ook een zeer goede service bij zowel Godderis als Squadra.
                            Kennis is met zijn 159SW bij Squadra zelf langsgeweest in NL. Ook van 115pk -> 160pk gegaan. Ging oorspronkelijk voor +/- 140pk gaan, maar na het uittesten van de 160pk heeft hij besloten om dit pakket te nemen. Hij sprak inderdaad ook van een groot verschil in koppel in de lage toeren...

Comment

• Hoe zit het met de 200pk 2.4 JTDm 20v? Hebben ze die nu al deftig?

En wat met de 210pk versie die binnenkort komt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Hoe zit het met de 200pk 2.4 JTDm 20v? Hebben ze die nu al deftig?

En wat met de 210pk versie die binnenkort komt?
                                Die is dacht ik al een tijdje uit.

T vreemde is wel dat ze hem maar chippen tot 215pk of zoiets.

Terwijl Heinz het doet tot 240 en meer

Edit verltelt met dat medio tot 210 gaat en massimo tot 220

En ze fluistert me nog meer interessante info toe:

April 2007
                                De ontwikkeling van deze Squadrachip heeft nogal wat voeten in de aarde gehad. De 2.4 20v 200 pk versie bleek niet "zomaar" een 1.9 16v te zijn met een 5e cilinder. In het verleden met de Euro 2 en Euro 3 JTD's was dit als het ware wel zo. De ontwikkeling van deze Euro 4 JTDm Squadrachip was niet eerder zo ingewikkeld. Softwarematig zijn er bijzondere aanpassingen nodig om het geheel goed te laten functioneren. Omdat de concurrentie mogelijk mee leest en een goede diepgaande uitleg te ingewikkeld is gaan wij niet op de details in.
                                Op dit moment hebben wij het vermoeden dat er iets niet helemaal klopt aan de 2.4 20v JTDm 200 pk versie Ergens zijn bepaalde componenten niet goed op elkaar afgestemd. Feit is namelijk dat de fabriek een 210 pk versie heeft aangekondigd, exacte gegevens zijn op dit moment nog niet bekend. Wij hopen op een andere turbo, dikkere uitlaat en groter actief roetfilter. Het zal niet een louter softwarematige aanpassing zijn want dan worden de marges wel heel erg krap.
                                Last edited by ; 20/11/2007, 20:27.

Comment

• zondag

Zondag bij Alfa Romeo by Van Steenkiste te Gent

Comment

• Comment

• Wat was er te doen?

Comment

• Comment

Wat was er te doen?

Een verkoop van luxe artikkelen, juwelen, horloges, ...

Comment

Working...
                                          X