Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
    Vandaag trouwens mijn droom 147 gezien... Had ik er ooit eentje nieuw moeten bestellen was 'ie identiek aan deze

zwart, Supersport velgen en rood lederen interieur

Enkel nog de broodnodige verlaging...
    Staat vaak bij ons op school, ofwel een identieke
    Maar gezien de velgen + interieur + duistere achterruiten combo lijkt me dat toevallig.

Comment

supercars.net forum

Die foto's zijn niet meer zo hyperexclusief hoor
      Natuurlijk zijn ze niet exclusief , want ik heb er een deel van op mijn computer staan .

Maar ik ben liever een beetje voorzichtig . Ik ken de man ook niet die ze gemaakt heeft , enz ...
      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Vandaag trouwens mijn droom 147 gezien... Had ik er ooit eentje nieuw moeten bestellen was 'ie identiek aan deze

zwart, Supersport velgen en rood lederen interieur

Enkel nog de broodnodige verlaging...
        Persoonlijk vind ik dat één van de lelijkste velgen voor onder een 147. Voor de rest is 'ie wel prachitg, al mocht die chromé strip aan het kofferdeksel nog.

Comment

• Chromé strip aan het kofferdeksel vind ik eigelijk niet mooi.
          Iets té shiny shine naar m'n goesting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Man toch

BY FAR de mooiste automobiel op de markt vandaag!

Maar dan ook BY FAR héé!!!!!

Comment

• Toch wel iedere keer zot om te zien hoeveel de huidige auto's gegroeid zijn

Comment

Toch wel iedere keer zot om te zien hoeveel de huidige auto's gegroeid zijn

Foto's komen inderdaad uit een thread die daar over gaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Chromé strip aan het kofferdeksel vind ik eigelijk niet mooi.
                  Iets té shiny shine naar m'n goesting.
                  Op een zwarte gaat het perfect imo. Zonder die strip ontbreekt er precies iets in die gleuf.

Comment

Toch wel iedere keer zot om te zien hoeveel de huidige auto's gegroeid zijn
                    Ja dat viel mij ook op die Typo 33 en die TZ lijken wel 75 % go-carts

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                      Man toch

BY FAR de mooiste automobiel op de markt vandaag!

Maar dan ook BY FAR héé!!!!!

Gewoon de meest SEXY kar van het decenium,daarvoor hoeft hij nog niet eens suprieur te rijden,er naar kijken alleen al.

Comment

• heb het forum al een tijdje niet meer gevolgd maar had jij geen 120d sporthatch limited edition besteld...

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        't Is net om wille van dat laatste dat ik 't vraag, eigenlijk. Ik heb de ontwikkeling van de chip voor de 2.4 JTDm 20v op de voet gevolgd op de Squadra-site, omdat een 159 Sportwagon of een Brera met die motor ook tot de mogelijke opvolgers van Babs behoorden.

Blijkbaar toch nog geen nieuws, dus.

Toen ik vorige week bij Heinz was, stond er een bruingrijze Waalse 2.4 JTDm 20v berline op de dyno, die was net gechipt Geen resultaten of niks gezien, evenwel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                          Gewoon de meest SEXY kar van het decenium,daarvoor hoeft hij nog niet eens suprieur te rijden,er naar kijken alleen al.
                          Hij rijdt ook superieur als we de eerste reviews es nalezen, en laat menig referentie achter zich.

Topgear: als je nu luistert, probeer een 8c te pakken te krijgen en zet hem tegen een R8 en 911 en een M6 en een F430 ofoziets

Comment

• Italiaantjes op Zolder

Die 156 GTA was beestig... Zag er eerst en vooral uit, klonk en voor de rest was het ook een echte Alfa (blauwe rook enzo)

Wreed simpel eigenlijk... Achterbank eruitgooien, rolkooi erin, kuipzetels erin en gaan met die banaan

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Zalige machine zoon !!!

Was dat vandaag ?
                                    Heb je meer gegevens ?

Ik heb namelijk voor mei volgend jaar zoveel als mogelijk exclusieve Alfa's nodig .
                                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                      Zalige machine zoon !!!

Was dat vandaag ?
                                      Heb je meer gegevens ?

Ik heb namelijk voor mei volgend jaar zoveel als mogelijk exclusieve Alfa's nodig .
                                      Vrije training op Zolder... Maar die bak is wel niet meer roadlegal door de rolkooi denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        Staat vaak bij ons op school, ofwel een identieke
                                        Maar gezien de velgen + interieur + duistere achterruiten combo lijkt me dat toevallig.
                                        Vandaag stond 'ie op school. Verroeste uitlaat, énkel de achterste zijruiten getint en niet de achterruit zelf... mja, doe dan niets eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          Vandaag stond 'ie op school. Verroeste uitlaat, énkel de achterste zijruiten getint en niet de achterruit zelf... mja, doe dan niets eh
                                          Shht Benny, 't is een mooie 147

Edit over die uitlaat: wijs er mij eens ene aan die het niet heeft

Comment

Working...
                                          X