Oorspronkelijk geplaatst door Beké
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenDeze toch wel? Of is dat dan een GTA-kit ofzo ..
Die andere non GTA is trouwens niet zilver maar lichtblauw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDa's idd een GTA
Die andere non GTA is trouwens niet zilver maar lichtblauw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEn de wielkasten zijn niet breed genoeg.
en gevolg daarvan: de wielen komen dus schijnbaar meer naar buiten dan bij een echte GTA...
Tis een fake!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIdd, een échte kenner ziet het meteen...
Bij deze Zwoemba == Noob
Comment
-
Stond deze hier al: nieuwe video van de 8C.
Comment
-
Deze knal gele afla te koop ................
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Edspider85 Bekijk Berichten
spijtig dat dat moeilijk als daily te gebruiken is...
Comment
-
ik merk nu pas hoe hard ik verknocht ben aan m'n Alfa...
hij staat maar in de garage tot en met maandag, en heb een vervangwagen gekregen, maar wat een hol seg...
een zilvergrijze Fiat Grande Punto Active 1.3Multijet 75pk
precies een lege doos ten opzichte van mijn alfa...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenspijtig dat dat moeilijk als daily te gebruiken is...
Waarom?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenNog een vraagje van de n00b...
Waarom?Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Ik volg Elio volledig . Roest zal de enige spelbreker zijn . Mechanisch is zeker geen probleem , integendeel . Poepsimpel . Zelfs ik begrijp het helemaal . En onderdelen zijn ook al geen probleem .
Ziet er wel een prachtexemplaar uit .
Je moet eens wat meer op het SCARBforum rondwaren zoon . Daar zit vast wel iemand met voldoende kennis die eens voor jou wil gaan piepen .
Comment
Comment