Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik merk nu pas hoe hard ik verknocht ben aan m'n Alfa...
hij staat maar in de garage tot en met maandag, en heb een vervangwagen gekregen, maar wat een hol seg...
een zilvergrijze Fiat Grande Punto Active 1.3Multijet 75pk
precies een lege doos ten opzichte van mijn alfa...
De enige reden die ik me kan indenken is roestvorming. Niet echt geschikt als buitenslaperke, maar perfect te doen als plaats van vertrek en plaats van aankomst overdekt zijn, of als de restauratie met hedendaagse technieken gebeurd is. Mechanisch is er geen enkel probleem, alleen af en toe de olie checken.
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Ik volg Elio volledig . Roest zal de enige spelbreker zijn . Mechanisch is zeker geen probleem , integendeel . Poepsimpel . Zelfs ik begrijp het helemaal . En onderdelen zijn ook al geen probleem .
Ziet er wel een prachtexemplaar uit .
Je moet eens wat meer op het SCARBforum rondwaren zoon . Daar zit vast wel iemand met voldoende kennis die eens voor jou wil gaan piepen .
Comment