Ivm de 8C Competitione, weet iemand hoeveel van deze schoonheden naar België komen en in welke regio of aan wie die toebedeeld zijn?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenmoest dat een RWD zijn zou dat nog vet zijn.
Maar grotere/bredere wielen & banden achteraan, op een FWD, vind ik altijd zo ongelooflijk belachelijk...
da's voor lift-off oversteer tegen te gaan....ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMaar grotere/bredere wielen & banden achteraan, op een FWD, vind ik altijd zo ongelooflijk belachelijk...
155 vooraan en 175 vanachter, ie had geen servo en als je erachter reed was't toch erg stoer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenwaarom zou je dat nu in godsnaam willen tegengaan??
Omdat je dan niet in de graskant terecht komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenOmdat je dan niet in de graskant terecht komt
als je deftig kan rijden gebeurt dat ook niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik heb op de ibiza 1 van mijn ex dat ook gedaan
155 vooraan en 175 vanachter, ie had geen servo en als je erachter reed was't toch erg stoer
Moet een vreemd zicht zijn...
Uiteraard past het des te beter als de kar face down ass up geconfigureerd is..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenik wil een gta
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenik wil een gta
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk zou eens een collage moeten maken met al jou 'ik wil....' uitspraken.
Fak, dan word ik zo depressief..
Comment
Comment