Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenik vind de velgen er wel schoon onderstaan, deze meer iets voor u dan?
azzuro gabiano
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk zou eens een collage moeten maken met al jou 'ik wil....' uitspraken.
Carlito hetzelfde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenook wel lekker
Holy FUCK ik wil die!!!
Wat een prachtige kleur/velgen combo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk zou eens een collage moeten maken met al jou 'ik wil....' uitspraken.Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHoly FUCK ik wil die!!!
Wat een prachtige kleur/velgen combo.
Comment
-
James May vorig seizoen in Topgear, over Alfa:
Now we've said this time and again on Top Gear: "You can not consider yourself a true petrolhead, until you've owned an Alfa Romeo."
They're not cars for posers, they're cars for "connaisseurs"; now sometimes they will infuriate you, other times they really gonna thrill and excite you.
But the point is, they are never ever boring...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk BerichtenJames May vorig seizoen in Topgear, over Alfa:
Now we've said this time and again on Top Gear: "You can not consider yourself a true petrolhead, until you've owned an Alfa Romeo."
They're not cars for posers, they're cars for "connaisseurs"; now sometimes they will infuriate you, other times they really gonna thrill and excite you.
But the point is, they are never ever boring...
En iedere keer als hij een Italiaans woord zei, moest hij 1 Pond betalen
Comment
-
het verband tussen uw sterrenbeeld en het feit dat ge een alfa hebt
Top Gear
En James en Jeremy hebben beide dus al alfa's gehad
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIs dat niet van de aflevering waar de 159 racet tegen die man wat door de modder moet kruipen?
En iedere keer als hij een Italiaans woord zei, moest hij 1 Pond betalen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichtenbinnenkort ook eens een topicje aanmaken van mijn gtv. Is van 83 met amper 66000km.
Comment
Comment