Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
    Ik denk meer aan zoiets.Sommigen zouden anders wel eens dwars een Stelviopas kunnen afschuiven

+ Google Video
    ERROR: If you can see this, then Google Video is down or you don't have Flash installed.
    En nu de echte,in feite is de originele "Italian Job" alleen door dit stuk al mooier.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Last edited by ; 10/12/2007, 01:46.

Comment

• passo di stelvio
      aan het stuur van een 146TI

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
        Echte Alfa V6 met RWD rules .
        Moet zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          passo di stelvio
          aan het stuur van een 146TI

+ YouTube Video

Dat is pas Zwoemba-style

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
            Dat is pas Zwoemba-style

Daarnet deze gezien

Die was zooooo knap

Comment

• knappe kleur inderdaad en TI-pack
              maar over het algemeen vind ik de PFL toch knapper, net als bij de 147 en 166

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Daarnet deze gezien

Die was zooooo knap
                Ja tuurlijk tis nen Ti.

Vermoedelijk nen 8kleps

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                  Ja tuurlijk tis nen Ti.

Vermoedelijk nen 8kleps
                  Ach, zolang je het niet vanbuiten ziet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                    Moet zijn
                    Waar wacht je op ?
                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Hoeveel vroeg alfa voor een TI-interieur in de PFL-147?
                      En hoeveel vragen ze om achteraf te plaatsen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        Hoeveel vroeg alfa voor een TI-interieur in de PFL-147?
                        En hoeveel vragen ze om achteraf te plaatsen?
                        Als je een Ti interieur zal steken kom ik pokkejaloers.

Dat mag niet.

Voor de rest kan ik je ook niet helpen

Comment

• Ten eerste, ik ben nog altijd pokkejaloers op uwe 147.
                          Ten tweede, er staat nog niet eens vast dat er hier een 147 komt (allez, voor m'n ouders staat dat nog niet vast...voor mij wel)
                          Ten derde, er zullen NOOIT, maar dan ook nooit TI-zetels achteraf ingebouwd worden. Dat krijg ik hier nooit erdoor. Maar als ze er al in staan is er natuurlijk geen enkel probleem he.., behalve misschien een paar jaloerse blikken (en die neem ik er echt met alle plezier bij)

iig, pappie en mammie overwegen een 147 wel, gisteren uw topic en dat van Matteus laten zien (enkel de pagina's ZONDER gerag en lift-off-oversteer natuurlijk). Ze vonden het beide prachtige wagens (well duh...).
                          En toen ik vertelde dat uwe te koop had gestaan: "Ja, dat wòz èigelèk woll nen hele sjone gewès hè, bist te zèker è ter em nimme wilt verkoape...?" (Limburg-translator: Ja, dat was wel een hele schone geweest, zijt ge zeker dat hij hem niet meer wil verkopen?)

Comment

• Alles is te koop voor een goede prijs

Comment

• En alles is een goede prijs

snorry

Comment

• ge moogt altijd ne pm sturen...
                                Forumprijs he En ge moogt de dagen dat ge op de campus in Diepenbeek zit, altijd vragen voor een ritje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  En alles is een goede prijs

snorry
                                  Niet in mijn wereld

Comment

• Ik moet voor marketing een analyse maken van een product... Voor de een of andere reden kwam ik bij een Alfa 147 uit

Een kleine quote

De naam ‘Alfa Romeo’ heeft een sterke symbolische waarde. Het staat voor auto’s die niet altijd even kwaliteitsvol zijn, maar dit ruim compenseren door hun rijeigenschappen en hun Italiaanse flair. Het is een symbool voor mensen waarvoor het uiterlijk absoluut prioritair is. Door het design is het bijvoorbeeld verre van de meest praktische wagen tegenover de concurrentie. Alfa Romeo staat voor prestige en sportieve wagens, maar dan wel in een totaal andere vorm als bijvoorbeeld BMW. Een BMW is vooral een statussymbool terwijl een Alfa Romeo eerder een symbool is van goede smaak...
                                    Nu maar hopen dat m'n leraar geen BMW heeft

Comment

• Ik heb geen BMW en zelfs voor mij ruikt dit naar subjectieve propaganda.

Het zou nog gaan als je het vergelijken zou weglaten.

Comment

• 2.4JTDm 210pk tuning:

Oorspronkelijk geplaatst door Squadra Tuning
                                        Met de aankondiging van de komst van de 210 pk versie van de 2.4 JTDm motor waren wij erg blij. Er zouden een aantal fundamentele onderdelen aangepast zijn waarvan wij het vermoeden hadden dat die een goede tuning van de 200 pk versie in de weg stonden. Inmiddels is dit vermoeden werkelijkheid geowrden. De 210 pk versie is een heerlijkheid om te tunen. Geen van de bij effecten van de 200 pk versie zijn terug te vinden in de 210 pk versie, echt een motor naar ons hart. De nieuwe Garrett turbo (ipv KKK) maakt het grote verschil. De koppel toename onder de 2000 RPM is zeer goed merkbaar. Ten opzichte van de 200 pk wordt daar in standaard vorm meer dan 150 Nm winst geboekt. In tegenstelling tot de 200 pk versie die daadwerkelijk slechts 190 pk levert, levert de 210 pk wel 210 pk echte pk's. Het beloofde koppel van 400 Nm wordt ruim gehaald. Een gigantisch verschil. De getunede resultaten liegen er niet om. Maximaal 475 Nm en 235 pk. In een woord: GEWELDIG !!!

Comment

• me likey

Normaal gezien vind ik een zwart interieur maar niks, zeker niet bij een zwarte auto. Maar voor een TI-interieur maak ik wel een uitzondering

Enige twijfel zijn de velgen. Rabbit, hoe kwetsbaar zijn die velgen nu echt? Bij de minste put krom of kunnen ze toch wel tegen een stootje?

Comment

Working...
                                          X