Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een vraagje:
Zo'n 156 2.5 V6, zou dat enigzins te verzekeren vallen als 25 jarige mensch?
Ik bedoel: oké, het zal wat duurder zijn dan de gemiddelde 1.9 diesel maar zou het nog "doenbaar" zijn?
Een vraagje:
Zo'n 156 2.5 V6, zou dat enigzins te verzekeren vallen als 25 jarige mensch?
Ik bedoel: oké, het zal wat duurder zijn dan de gemiddelde 1.9 diesel maar zou het nog "doenbaar" zijn?
Mijn verzekering zei dat het vanaf je 24ste te doen is om wat meer vermogen te verzekeren
@ Rabbit: hoe kan dat nu in godsnaam gedateerd zijn?
omdat't zo is, achterlichtblokken zijn een overblijfsel van de rage begin jaren 90 om tussen de achterlichten zo'n reflecterende rode 'sport' streep te hebben, en ook het interieur voelt jammer genoeg gedateerd aan. Neem dat maar van mij aan.
Dit neemt wel niet weg, dat ik - toeval? - zonet aan de lichten naast me een Bordeauxrode GTV naast me kreeg in superconditie. Zwarte alfa-romeo spaakvelgen met chrome velgrand (wss nadien laten doen, maar er was quasi nx op aan te merken van schade) en V6 TB op z'n kont. Toen de 50'er in pak en das achter het stuur doorhad dat m'n raampje openging om die V6 eens te horen heeft'ie't gas eens bespeelt. 't was jammer genoeg niet het rauwe 3.2 V6 geluid dat ik gewoon ben uit de GTA. En toch, voor een GTV (en da's toch echt wel niet mijn favoriete alfa) als deze zou ik direct tekenen.
Comment