Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    is dit toevallig de auto van het etablissment ?
    Geen idee maar ik heb hem van't weekend daar ook zien staan. Prachtig

Comment

• schitterend anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
        Een vraagje:
        Zo'n 156 2.5 V6, zou dat enigzins te verzekeren vallen als 25 jarige mensch?
        Ik bedoel: oké, het zal wat duurder zijn dan de gemiddelde 1.9 diesel maar zou het nog "doenbaar" zijn?

Comment

• voor zo'n bella moet ne mensch iets over hebben en manana eens naar de verzekering bellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
            Een vraagje:
            Zo'n 156 2.5 V6, zou dat enigzins te verzekeren vallen als 25 jarige mensch?
            Ik bedoel: oké, het zal wat duurder zijn dan de gemiddelde 1.9 diesel maar zou het nog "doenbaar" zijn?
            Mijn verzekering zei dat het vanaf je 24ste te doen is om wat meer vermogen te verzekeren

Comment

• moest je daarbij zes jaar, en schadevrij rijden ?

Comment

• autoworksphoto.com

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                      Mijn verzekering zei dat het vanaf je 24ste te doen is om wat meer vermogen te verzekeren
                      Bij mij ging de premie een stuk naar beneden vanaf mijn 26ste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                        Bij mij ging de premie een stuk naar beneden vanaf mijn 26ste.
                        Pfff, waarschijnlijk koop ik mij iets nieuws tegen de zomer of net erna en dan ben ik nog maar 25.

Comment

• kort fragmentje van een 156 2.5 V6 met Ragazzon uitlaat:

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• @ Rabbit: hoe kan dat nu in godsnaam gedateerd zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Wel afgang dat ze een tikfout hebben gemaakt in de gepersonaliseerde nummerplaat
                              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• das vast ni echt een tikvout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

@ Rabbit: hoe kan dat nu in godsnaam gedateerd zijn?
                                  omdat't zo is, achterlichtblokken zijn een overblijfsel van de rage begin jaren 90 om tussen de achterlichten zo'n reflecterende rode 'sport' streep te hebben, en ook het interieur voelt jammer genoeg gedateerd aan. Neem dat maar van mij aan.

Dit neemt wel niet weg, dat ik - toeval? - zonet aan de lichten naast me een Bordeauxrode GTV naast me kreeg in superconditie. Zwarte alfa-romeo spaakvelgen met chrome velgrand (wss nadien laten doen, maar er was quasi nx op aan te merken van schade) en V6 TB op z'n kont. Toen de 50'er in pak en das achter het stuur doorhad dat m'n raampje openging om die V6 eens te horen heeft'ie't gas eens bespeelt. 't was jammer genoeg niet het rauwe 3.2 V6 geluid dat ik gewoon ben uit de GTA. En toch, voor een GTV (en da's toch echt wel niet mijn favoriete alfa) als deze zou ik direct tekenen.

Comment

@ Rabbit: hoe kan dat nu in godsnaam gedateerd zijn?

HYPER knappe velgen vind ik.

WAUW

Comment

• Autodelta

Heeft er iemand ervaring met Autodelta uit Londen voor tuning?

Comment

• Comment

Carlo's goddelijke bolides
                                          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Working...
                                          X