Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenYep, ze staan er... Met een zwarte 8C
Dat wordt ejaculeren en zoOorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNice.
Mss dat ik dan toch eens de moeite doe om te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenKonden die ook niet gewoon bij de dealer besteld worden? Bij de 166 was dat in ieder geval zo bij de uitbouw-kit van Zender (ons spoilerke ondermeer)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIk vind hem in het zwart ook hoeregeil!
maar in het rood ook
en waarschijnlijk in elke mogelijke kleur (behalve dat paars van 1 of ander Duitse klant, hoe komt ge derop)
Morgen nog maar eens wat garages bezoeken, even op naar Genk en Bree en dan papa nog proberen mee te slepen naar gta-automobili in Diest. Fak man die heeft wel een paar knappe dingen staan...stuk of 3SZ's, wat oldies,...
en specifieker, gaan kijken voor deze: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=121141765
geen leder of auto airco, maar vind het wel een knappe wagen. Wat vinden jullie van de prijs?
He's a very nice guy .
Jammer dat zijn racer naar de frieten is .
En hij heeft ook een SZ en nog een heel pak andere prachtAlfa's .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenStaat Alfa op het salon van Brussel dit jaar?
Ik wil gaan dan
Een van de weinige wagens die ik nieuw in diesel zou kopen.
2.4 JTDm 200pk Q4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHoe betrouwbaar zijn de krachtigste alfa diesels in de 159? Da's de 2.4 jtd I suppose?
ZEEEEEEER betrouwbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenVertel het maar eens aan de mammie .
Om iets na 3 aangekomen in Veldwezelt bij de Mazda-garage, rond kwart na 3 stonden we binnen het contract te tekenen. Het is een 105pk azzurro gabbiano (blauw-grijs) van 2001 geworden met rood leder, auto airco, cruise control en de hele rimram van de distinctive. Enige dat ik mis zijn selespeed of tristar velgen, nu zijn het "maar" de standaard lichtmetalen velgen...maar ik klaag niet
Slechts 86d km, werkelijk nieuwstaat binnen en buiten en onder de motorkap. Zelfs het alfa-embleem aan de voorkant was niet afgeschoten, dat wil al wat zeggen. De motor draaide van het eerste moment zo zachtjes als maar kon (heel wat anders dan de 147 in Genk) Vorige eigenaar was rond de 55jaar en stond voor het minste kraakje of piepje opnieuw bij de garage, dat was wel te zien aan de wagen en het onderhoudsboekje
Er steken 4 gloednieuwe banden op en de achterste demper gaat nog vervangen worden door de garagist,alle riemen en bougies 15d km geleden vervangen, 12 maanden garantie op de auto.
Ondertussen is iedereen hier thuis al gek van de 147, papa was vorige week al overtuigd toen we naar Genk waren geweest. Bij mama was het liefde op het eerste gezicht toen ze hem zag staan en mijn zus: "rood leer! Vet!" onmiddelijk gevolgd door: "dus daar ga ik ook mee leren rijden? VET!"
Fak januari lijkt weer zóóó veraf he
*ik zal hier dadelijk nog wat foto's zetten zo gauw als ze zijn ge-uploaded*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenKerstmis valt dit jaar blijkbaar op 21 december, maar de kerstman heeft pas de 7de januari tijd.
Om iets na 3 aangekomen in Veldwezelt bij de Mazda-garage, rond kwart na 3 stonden we binnen het contract te tekenen. Het is een 105pk azzurro gabbiano (blauw-grijs) van 2001 geworden met rood leder, auto airco, cruise control en de hele rimram van de distinctive. Enige dat ik mis zijn selespeed of tristar velgen, nu zijn het "maar" de standaard lichtmetalen velgen...maar ik klaag niet
Slechts 86d km, werkelijk nieuwstaat binnen en buiten en onder de motorkap. Zelfs het alfa-embleem aan de voorkant was niet afgeschoten, dat wil al wat zeggen. De motor draaide van het eerste moment zo zachtjes als maar kon (heel wat anders dan de 147 in Genk) Vorige eigenaar was rond de 55jaar en stond voor het minste kraakje of piepje opnieuw bij de garage, dat was wel te zien aan de wagen en het onderhoudsboekje
Er steken 4 gloednieuwe banden op en de achterste demper gaat nog vervangen worden door de garagist,alle riemen en bougies 15d km geleden vervangen, 12 maanden garantie op de auto.
Ondertussen is iedereen hier thuis al gek van de 147, papa was vorige week al overtuigd toen we naar Genk waren geweest. Bij mama was het liefde op het eerste gezicht toen ze hem zag staan en mijn zus: "rood leer! Vet!" onmiddelijk gevolgd door: "dus daar ga ik ook mee leren rijden?VET!"
Fak januari lijkt weer zóóó veraf he
*ik zal hier dadelijk nog wat foto's zetten zo gauw als ze zijn ge-uploaded*
Ik ben echt fier op U .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
Ik ben echt fier op U .
Het begint stilletjesaan door te dringen, mijn favoriete hatchback staat over een dikke 2 weken hier in de garage
Wat foto's (raprap getrokken, het was ijskoud zoals te zien aan het sneeuw/ijsdeken en de wagen was al opnieuw gesloten)
Eigenlijk is dit de enige foto waar de kleur er enigzins realistisch uitziet, lichtblauwe schijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenProficiat!
Prachtig ding.
Zou ik mogen weten hoeveel die gekost heeft?
Eventueel via PMOorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenZiet er goed uit!
Prijs hoeft niet via pm hij gaat toch nooit verkocht worden, we rijden onze auto's thuis tot we erdoor vallen. De prijs was 6500 in de advertentie en die is zo gebleven. Wel nog een nieuwe achterste uitlaatpot erbijgekregen.
Niet de goedkoopste voor een 147 uit 2001, maar gezien de algemene staat en 1 jaar garantie valt dat nog goed mee.
Edith zegt er nog even bij dat de 147 uit Genk bouwjaar 2002 (deze dus) voor minder dan 5000€ voor ons geweest had kunnen zijn. Maar daar kwam dan nog distributie-riem en waterpomp bij, motorkap herspuiten,... (om nog maar te zwijgen van het feit dat de motorkap precies een knik had...en in de velg linksvoor zo maar even 17 loodjes zaten geplakt....) en dan hadden we niet eens garantie...Last edited by quadrifoglio; 21/12/2007, 20:38.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenPrachtig, proficiat Quadri!
Comment
Comment