Aangezien een blanco kleine nummerplaathouder op een alfa 159 niet echt mooi is aangezien er al putjes voorzien zijn waar de vijzen moeten komen vroeg ik me af waar je een mooie nummerplaathouder kan kopen...heb deze week op de brusselse ring namelijk devolgende gezien: lichtgrijze nummerplaathouder met links van de nummerplaat het alfalogo en rechts de B van Belgie voor de rest geen reclame. Het logo en de B waren in dezelfde kleur dacht rood of zwart dus geen kleurboek.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenMerci
Het begint stilletjesaan door te dringen, mijn favoriete hatchback staat over een dikke 2 weken hier in de garage
Wat foto's (raprap getrokken, het was ijskoud zoals te zien aan het sneeuw/ijsdeken en de wagen was al opnieuw gesloten)
Eigenlijk is dit de enige foto waar de kleur er enigzins realistisch uitziet, lichtblauwe schijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDie hangt eraan voor de betrouwbaarheid te garanderen.
*scheert zich weg*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenMai ze geven wel leuke korting op een 147.
M'n ouders waren eens gaan kijken naar een 147 Esclusiva 1.6 105 (enige motor in die uitvoering)
Ok uitgerust ding, nog wat opties en 17" wielen erop... kwam met 15% korting bovenop die voordelige pack uit op een dikke 14.000€
Maar na een testrit hebben ze het idee toch maar laten varen, die motor was veeeel te tam, niets van fut in vonden ze.
Moest die speciale versie ook in 120 beschikbaar zijn, mss dan ja.
Idd spijtig.
Hoe onbegrijpelijk dat ze nog steeds die 105 pk versie aanbieden...
Comment
-
Ik heb een vraag voor jullie:
stel je hebt een héél mooi technisch perfecte 147 met alles erop en eraan.
Maar je krijgt de kans een 147 GTA te kopen met min of meer géén opleg en ik moet niet veel kilometers doen ...
Zouden jullie zoiets wagen? Gesteld dat ik aan kwaliteit toch ietsje inboet ... en misschien met technische brokken kan zitten.
Enlighten me !
De auto zou hoogstwaarschijnlijk dienen naast een Seat Ibiza SDI ( die op de airco na standaard is ).
De 147 JTD zou een 35000 km hebben, de GTA laat ons zeggen een 45000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk heb een vraag voor jullie:
Maar je krijgt de kans een 147 GTA te kopen met min of meer géén opleg en ik moet niet veel kilometers doen ...
Zouden jullie zoiets wagen? Gesteld dat ik aan kwaliteit toch ietsje inboet ... en misschien met technische brokken kan zitten.
Enlighten me !
Enigste auto? Hoeveel km hebben beiden? Op langere termijn een grotere kost?
Puur met het hart uiteraard een JA!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenTe vaag!
Enigste auto? Hoeveel km hebben beiden? Op langere termijn een grotere kost?
Puur met het hart uiteraard een JA!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk heb een vraag voor jullie:
Enlighten me !
De auto zou hoogstwaarschijnlijk dienen naast een Seat Ibiza SDI ( die op de airco na standaard is ).
De 147 JTD zou een 35000 km hebben, de GTA laat ons zeggen een 45000
Keun
Mijn mening weet je al
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichtenaangepast.
Comment
Comment