Tja, ze zijn wel goed in uitstellen bij Alfa
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenYups, gefrustreerde potentiële kopers, die nog altijd niet weten wanneer ze die f*cking gewichtsbesparing effectief gaan realiseren. Tot op heden weten we dat Alfa gewicht heeft kunnen besparen op het Q4, maar het nieuwe SRT18 staal wordt nog steeds niet gebruikt... dus nog steeds niet te krijgen met die gewichtsbesparing, alles zou zijn uitgesteld tot de facelift in 2009.
Hoe zit het trouwens met Alfa Unica, was dat er niet vanaf modeljaar 2008 (dus september 2007)... Treuzelaars
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenPapa Zwoemba
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenNee, maar de velgen maken de auto echt. En deze zijn nu niet meteen de meest indrukwekkende...
Btw deze zijn niet veel smaller als de uwe hoor.. daar ligt nu een 205 op en gij hebt normaal gezien een 215 (ff geen rekening houden met profielhoogte en velgmaat en prijs voor 1 band)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenTja, ze zijn wel goed in uitstellen bij Alfa
166, gewichtsbesparing 159, alfa unica,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIk dacht ongeveer 200 kilo, dat is toch al de moeite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenEcht nie kerel
215 idd... Maar da's ook niet het enige
Over de banden, onder de 166 liggen ook 225 45 17, altijd tof als die vervangen moeten worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenWTF, vanwaar haal je dat cijfer joh? De eerder aangekondigde MY2008 (die ze nu dan weer niet leveren zoals belooft) zou zogezegd 40 tot max 90kg lichter geworden zijn.
Waarschijnlijk zult gij wel gelijk hebben, klinkt net iets geloofwaardiger dan 200
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDat is het net, ze zijn allemaal sportief, maar zo eentje dat eens concureert met pakweg een M3 ofzo...
Is er dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenEn zwoemba, laat ons zeggen dat je 147 een sportwagen is genre ferrari qua verbruik, daar stopt de vergelijking dan ook.
En Dirk kan makkelijker bij het dak om te simoniseren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
'k Toon die foto net aan mijn pa...
"Allé jong, die banden bij jou zijn toch echt veel te breed? Verkoop die velgen aan hem, en pakt die kleintjes over. "
-->
't Moeten binnenkort nieuwe banden op, 't zal daarmee zijn
Den Dirk,de grapjas toch hé.
Wat ga je er nu onder steken,terug Wally´s met driftspec.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenZwoemba je zou beter direct overstappen naar een Ferrari,in de benzinekosten gaat ge toch geen enkel verschil voelen.
En Dirk kan makkelijker bij het dak om te simoniseren.
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenDen Dirk,de grapjas toch hé.
Wat ga je er nu onder steken,terug Wally´s met driftspec.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenNeet neet, een deftige band 'Ie is al naar de bandenboer geweest maar die zei "als ze er een beetje verstandig mee rijden er zeker nog 4-5000 km inzit" dus nu ben ik redelijk gebukt... We kunnen er maar het beste van maken
Comment
-
iemand enig idee waar ik volgende nummerplaathouder kan krijgen?
Had al gehoord bij garage Van Steenkiste maar die zijn blijkbaar failliet...
Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk BerichtenAangezien een blanco kleine nummerplaathouder op een alfa 159 niet echt mooi is aangezien er al putjes voorzien zijn waar de vijzen moeten komen vroeg ik me af waar je een mooie nummerplaathouder kan kopen...heb deze week op de brusselse ring namelijk devolgende gezien: lichtgrijze nummerplaathouder met links van de nummerplaat het alfalogo en rechts de B van Belgie voor de rest geen reclame. Het logo en de B waren in dezelfde kleur dacht rood of zwart dus geen kleurboek.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichteniemand enig idee waar ik volgende nummerplaathouder kan krijgen?
Had al gehoord bij garage Van Steenkiste maar die zijn blijkbaar failliet...
Een PM zal wonderen doen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
Nog wat lekkers uit Balocco,waarschijnlijk een jaarlijks event,wat zou ik daar graag eens rondsjeezen.
Comment
-
ja heb al met hem gepmt op het alfaforum maar van steenkiste is failliet en vroeg me af deze nummerplaathouder nog elders te verkrijgen is...
@ icefarmer: als jij uw nummerplaathouder toch niet plaatst kan je er beter een medeforummer gelukkig mee maken
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenWhat the F**K is an M3!!!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichtenja heb al met hem gepmt op het alfaforum maar van steenkiste is failliet en vroeg me af deze nummerplaathouder nog elders te verkrijgen is...
@ icefarmer: als jij uw nummerplaathouder toch niet plaatst kan je er beter een medeforummer gelukkig mee maken
Zit jij ook op het SCARBforum ?
Trouwens : Gisteren zijn we eens voorbij het Alfanest in Drongen gepasseerd en .................. Alles staat vol en ze gaan morgen weer open .
Comment
-
nee op het scarbforum zit ik (nog) niet wel op het alfaforum.nl
Ja had net hetzelfde gelezen op het alfaforum, goed nieuws.
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenZit jij ook op het SCARBforum ?
Trouwens : Gisteren zijn we eens voorbij het Alfanest in Drongen gepasseerd en .................. Alles staat vol en ze gaan morgen weer open .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIt's a kind of amazing sportcar that eats Alfa Romeo's for lunch.
And I sure hope your Italian is better than your English PHUH M3 ... ( actually I want one too )
Comment
Comment