Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Yups, gefrustreerde potentiële kopers, die nog altijd niet weten wanneer ze die f*cking gewichtsbesparing effectief gaan realiseren. Tot op heden weten we dat Alfa gewicht heeft kunnen besparen op het Q4, maar het nieuwe SRT18 staal wordt nog steeds niet gebruikt... dus nog steeds niet te krijgen met die gewichtsbesparing, alles zou zijn uitgesteld tot de facelift in 2009.
Aaah ja, daarom dat er eigenlijk de nooit een officiele bekendmaking daarvan is gekomen. Treuzelaars
Hoe zit het trouwens met Alfa Unica, was dat er niet vanaf modeljaar 2008 (dus september 2007)... Treuzelaars
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Nee, maar de velgen maken de auto echt. En deze zijn nu niet meteen de meest indrukwekkende...
Btw deze zijn niet veel smaller als de uwe hoor.. daar ligt nu een 205 op en gij hebt normaal gezien een 215 (ff geen rekening houden met profielhoogte en velgmaat en prijs voor 1 band)
Ik dacht ongeveer 200 kilo, dat is toch al de moeite.
WTF, vanwaar haal je dat cijfer joh? De eerder aangekondigde MY2008 (die ze nu dan weer niet leveren zoals belooft) zou zogezegd 40 tot max 90kg lichter geworden zijn.
WTF, vanwaar haal je dat cijfer joh? De eerder aangekondigde MY2008 (die ze nu dan weer niet leveren zoals belooft) zou zogezegd 40 tot max 90kg lichter geworden zijn.
Ik dacht dat het 200 was en dat dat op een Italiaans/engels forum stond. Maar ik kan er ook volledig naastzitten.
Waarschijnlijk zult gij wel gelijk hebben, klinkt net iets geloofwaardiger dan 200
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
En zwoemba, laat ons zeggen dat je 147 een sportwagen is genre ferrari qua verbruik, daar stopt de vergelijking dan ook.
Zwoemba je zou beter direct overstappen naar een Ferrari,in de benzinekosten gaat ge toch geen enkel verschil voelen.
En Dirk kan makkelijker bij het dak om te simoniseren.
Zwoemba je zou beter direct overstappen naar een Ferrari,in de benzinekosten gaat ge toch geen enkel verschil voelen.
En Dirk kan makkelijker bij het dak om te simoniseren.
Den Dirk,de grapjas toch hé.
Wat ga je er nu onder steken,terug Wally´s met driftspec.
Neet neet, een deftige band 'Ie is al naar de bandenboer geweest maar die zei "als ze er een beetje verstandig mee rijden er zeker nog 4-5000 km inzit" dus nu ben ik redelijk gebukt... We kunnen er maar het beste van maken
Neet neet, een deftige band 'Ie is al naar de bandenboer geweest maar die zei "als ze er een beetje verstandig mee rijden er zeker nog 4-5000 km inzit" dus nu ben ik redelijk gebukt... We kunnen er maar het beste van maken
voorlopig dus geen parkings meer onveilig maken in het midden van de nacht
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Aangezien een blanco kleine nummerplaathouder op een alfa 159 niet echt mooi is aangezien er al putjes voorzien zijn waar de vijzen moeten komen vroeg ik me af waar je een mooie nummerplaathouder kan kopen...heb deze week op de brusselse ring namelijk devolgende gezien: lichtgrijze nummerplaathouder met links van de nummerplaat het alfalogo en rechts de B van Belgie voor de rest geen reclame. Het logo en de B waren in dezelfde kleur dacht rood of zwart dus geen kleurboek.
Inderdaad,Danny had er daar ook een nrplaathouder cadeau gekregen,ik moet de mijne nog steeds placeren.zoveel beter dan al die blanco toestanden op dit forum.
Nog wat lekkers uit Balocco,waarschijnlijk een jaarlijks event,wat zou ik daar graag eens rondsjeezen.
Comment